جلسه كارگروه اجتماعي، فرهنگي، بانوان و خانواده به رياست سرپرست معاونت سياسي امنيتي استاندار و با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي ذي ربط در محل سالن شيخ صفي استانداري برگزار گرديد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اردبيل، در اين جلسه سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري از تشكيل مجمع بانوان خيّر در استان اردبيل خبر داد و گفت: براي تشكيل اين مجمع لازم است اعضاي داوطلب با تشكيل هيئت مؤسس و طي مراحل قانوني اقدام نمايند و تمامي دستگاه هاي دخيل مي توانند به عنوان زير مجموعه فعاليت نمايد.


دست باز اظهار داشت: به منظور معرفي كارآفرينان و چهره هاي توان مند استان در جهت تبيين نقش زنان در اقتصاد خانواده، نمايشگاه توان مندي هاي زنان استان با مشاركت و همكاري دستگاه هاي مرتبط در نيمسال اول سال 91 برگزار خواهد شد.


وي از برگزار ي نمايشگاه پوشاك بانوان در ارديبهشت ماه سال آينده خبر داد و گفت: دستگاه هاي مرتبط براي برگزاري نمايشگاه پوشاك ايراني اسلامي در راستاي اهداف حفظ و تقويت فرهنگ و هويت ايراني اسلامي تلاش نمايند.


سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري از دستگاه هاي مرتبط خواست تا نسبت به ارايه گزارش درخصوص چگونگي روند اجراي طرحهاي مربوط به حوزه بانوان و خانواده از محل اعتبارات شاخص هاي فرهنگي را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداري اقدام نمايند.


در ادامه اين جلسه مديركل امور بانوان و خانواده استانداري اردبيل از انجام اقدامات اوليه تشكيل مجمع خيّرين استان خبر داد و گفت: تا كنون حدود دويست نفر براي عضويت در اين مجمع با دبيري اداره كل كميته امداد امام خميني (ره ) تشكيل شده واقدامات مؤثري درخصوص رفع نيازمنديهاي زنان استان را در اوليت كاري خود قرار مي دهد.


سپس تني چند از مديران دستگاه هاي ذي ربط به ارائه گزارش در ارتباط با اقدامات انجام يافته از قبيل برگزاري مسابقات ورزشي در زمينه هاي مختلف براي بانوان و كلاسهاي آموزشي پرداختند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.