پيشكسوت فوتبال گفت:‌ به نظرم در ميان گزينه هاي موجود براي رياست فدراسيون، كفاشيان بهترين گزينه است وي اشتباهاتي در دور گذشته مرتكب شد كه البته خودش هم آن ها را قبول دارد و بهتر است تا رأي دهندگان وي را براي رياست فدراسيون انتخاب و جايگاهش را حفظ كنند.

اسماعيل حلالي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ به نظرم در ميان افراد حاضر در ليست كانديدهاي رياست فدراسيون فوتبال، رييس دور گذشته يعني علي كفاشيان بهترين گزينه است.

وي تصريح كرد: درست است كه كفاشيان در طول 4 سال اشتباهاتي هم انجام داد ولي تجربه اي كه وي در اين چند مدت بدست آورده است مي تواند راهگشاي كار براي او در دورهاي بعدي باشد وبايد اجازه بدهيم كه ايشان در فدراسيون فوتبال به عنوان رييس حفظ شود.

وي افزود: بنابراين با اين نفراتي كه كانديداي رياست فدراسيون شده اند. شانس خاصي براي كسي قائل نيستم بلكه نظر مشخصي ام را بيان مي كنم و ديدگاه من اين است كه چون كفاشيان يك دوره در فضاي فدراسيون حضور داشته است و به اشتباهات خود نيز معترف است مي تواند شروع مجدد مناسبي در فدراسيون دور بعد داشته باشد.

*عقل سليم، درصد موفقيت كفاشيان را بالا مي داند

وي درخصوص كفاشيان ادامه داد: عقل سليم حكم مي كند كه در صد موفقيت كفاشيان نسبت به افرادي كه براي نخستين بار قصد ورود به فدراسيون را دارند بيشتر است و وي مي تواند با آشنايي و شناخت زيادي كه در اين مدت بدست آورده است نسبت به سايرين عملكرد بهتري داشته باشد.

*دادكان مدير بسيار مستقلي است

حلالي در خصوص كانديداهاي اين دوره انتخابات فدراسيون افزود: معتقدم اين دوره تنها دوره اي است كه دادكان مي توانست كمك زيادي به فوتبال كشور ما كند ولي متأسفانه شاهد كانديد شدن وي در اين دوره از انتخابات نبوديم.

وي تصريح كرد: دادكان مديري مستقل است و استقلال فردي وي در همه تصميم گيري هايش درگذشته محسوس بود و اي كاش وي نيز در اين انتخابات شركت مي كرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.