يك كارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري آذربايجان به منطقه‌اي امن براي تروريست‌ها تبديل شده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به کمک سرويس‌هاي مخفي آذربايجان با حمايت مالي و تدارکاتي، به ماموران موساد در اجراي حملات تروريستي عليه ايران گفت: آذربايجان به مکاني امن براي تروريست‌ها تبديل شده و دولت آذربايجان به يک عنصر تروريستي وابسته به آژانس جاسوسي موساد که در ترور دانشمندان هسته‌اي ايران نقش داشته است.

وي درباره اظهارات توهين‌آميز دو نماينده مجلس جمهوري آذربايجان و پاشيدن رنگ به خودروي سفارت ايران در باكو پس از احضار سفير جمهوري آذربايجان به وزارت خارجه تصريح کرد:‌ جمهوري آذربايجان با جاي دادن گروهك هاي تروريستي مثل پ ك ك و گروهک تروريستي منافقين به منطقه‌اي امن براي تروريست ها تبديل شده و حمايت‌هاي گسترده‌اي از عوامل موساد مي کند که اين اقدامات ضد ايراني ‌آنها بي پاسخ نخواهد ماند.

اين کارشناس سياست خارجي ادامه داد:‌ اهانت‌هايي كه توسط دو نماينده مجلس آذربايجان به جمهوري اسلامي ايران شده ،نشانگر نفوذ رژيم صهيونيستي و عوامل موساد در اين كشور است.

قوام اظهار داشت: عوامل موساد با نفوذ در سياست هاي جمهوري آذربايجان و با آ‌موزش و جذب افراد دست به اقدامات ننگيني عليه کشورمان زده اند كه در بسياري از اين موارد جاسوسان دستگير شده و در اعترافاتشان اعلام كردند كه در باكو توسط موساد جذب و آموزش ديده اند.

اين كارشناس سياست خارجي خاطر نشان کرد: دولتمردان جمهوري آذربايجان با باج گرفتن از رژيم صهيونيستي در تلاشند تا حكومت خود را پايدار نگه دارند، اما اگر مردم آذربايجان به صحنه بيايند، مي توانند از اقدامات اسلام ستيزانه دولتمردان خود جلوگيري كرده و پاسخ محکمي به اقدامات ننگين آنها دهند./پ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار