معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت:‌ مکان‎های اطلاع رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اظهار داشت: در همه طول سال به خصوص ایام نوروز، نظافت سرویس‎های بهداشتی و حاشیه راه‎های اصلی و فرعی جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‎ها بعد از برگزاری شش سال، وظایف خود را به خوبی آگاه هستند، اما باید برخی مسائل به خصوص نظافتی جدی گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در شهرها شهرداری‎ها، در روستاها دهیاری‎ها و در حاشیه راه‎ها، دستگاه‎های مربوطه، باید از دپوی زباله‎ها که چشم‎اندازی نازیبا ایجاد می کنند، خودداری کرده و با متخلفان برخورد کنند.

دادبود خاطرنشان کرد:‌ سال گذشته در بازدیدهای سرزده‎ای که داشتیم، وضعیت نظافت سرویس‎های بهداشتی برخی مناطق بین راهی زیاد مناسب و در شان و خور استان گلستان نبود که همان موقع تذکرات لازم داده شد و اگر امسال در بازدیدها نیز این مساله مشاهده شود، با مسئولان مربوطه برخورد جدی خواهیم داشت.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر استان گلستان ادامه داد: نظافت پارک‎ها و سرویس‎های بهداشتی پمپ بنزین‎ها نیز باید جدی گرفته شود و نظارت بیشتری در روز بر آنها صورت گیرد و حتی باید مایع دستشوئی نیز در تمام سرویس‎های بهداشتی موجود باشد.

دادبود در ادامه گفت: مکان‎های اطلاع‎رسانی در سفرهای نوروزی باید تجمیع شود و نیازی نیست که هر دستگاهی برای خود کمپی برپا کند و کارهای اطلاع‎رسانی انجام دهد، زیرا این مساله، یک نوع موازی‎کاری در امورات است.

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: ایجاد فضاهای متمرکز برای اطلاع‎رسانی و ارائه خدمات به مردم، نیاز به هماهنگی دارد که دبیرخانه دائمی ستاد باید سریع‎تر نسبت به انجام این امور،‌ اقدام کند.

وی در پایان، خواستار نصب بیشتر تابلوهای اطلاع‎رسانی در سطح شهرها و جاده‎های استان برای مسافرین نوروزی شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.