معاون تبلیغات سپاه کشور گفت: حضور حداکثری مردم درانتخابات راهبرد اول نظام است و همین حضور پرشور و شعور کشور را ازشردشمنان مصون نگه می دارد.

علی آسودی در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران، بابیان این مطلب افزود: به هرمیزان که بصیرت و آگاهی مردم درامر انتخاب اصلح بالا رود دشمنان انقلاب و بویژه آمریکا و اسرائیل در توطئه های پلیدشان علیه ایران دچار تزلزل و تردید می شوند و وادار به عقب نشینی می گردند.

وی بااشاره به نقش انقلاب اسلامی دربیداری ملت های مسلمان منطقه، خاطرنشان کرد: ملت پرشور وشعور ایران اسلامی که درحماسه سالگرد 34 سال تولد انقلاب، حضور میلیونی خود را به نمایش دربرابر دیدگان جهانیان نهاد ویک بار دیگر باید در 12 اسفند حماسه حضور را تکرار کنند.

علی آسودی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مدظله عالی متعهدی که صلاحیت شان تایید شده است باید سعی کنند همواره در مسیر ولایت گام بردارند چرا که این ملت حامی ولایت فقیه بوده و از نمایندگان خانه ملت می خواهند پشتیبان واقعی ولایت فقیه و امام خامنه ای باشند تابه کشور آسیبی نرسد و خون شهدا پایمال نشود.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه درپایان گفت: نقش بسیجیان درانتخابات اخیر از سایر مردم خاص تر است وارتش میلیونی بسیج درانتخابات مجلس نهم تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و توجه به سخنان مقام معظم رهبری انجام می دهد. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.