هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تهران به این فکر است که برنامه های آموزش ار راه دور و آموزش های مجازی را با اهمیت ویژه ای پیش ببرد.

دکتر علیرضا مصداقی نیا، رئیس دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشگاه بسیار پیشرو و یگانه در بین دانشگاه های کشور و منطقه همیشه برنامه های نوآورانه و جدید دارد.

وی گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی تهران به این فکر است که برنامه ها‌ی آموزش از راه دور و آموزش های مجازی را با اهمیت ویژه ای پیش ببرد به همین دلیل دانشکده مجازی در دانشگاه ها تأسیس شده و در رشته های بین رشته فعالیت می کند.

مصداقی نیا تصریح کرد: از طرف دیگر توجه به تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه بسیار بالا است به طوری که همواره رشته های جدید و افزایش ظرفیت در این دانشگاه مشهود است.

رئیس دانشکده بهداشت اظهار داشت: از نظر تراز علمی تعداد مجلاتی که در این دانشگاه منتشر می شود نسبت به کل کشور قابل توجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش، آموزش عالی کشور در علوم پزشکی فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه های درمانی و بهداشتی هم ایفا می کند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار