وقتی وارد بازار آهن شاد آباد می شوید مجتمع های تجاری و صنعتی بزرگ مختلف بدون شک نظر شما را جلب می کنند مجتمع هایی که به مرور زمان تعداد آنها در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی و تجاری بازار آهن که به گفته کسبه اش بزرگترین مجتمع صنعتی تجاری خاورمیانه نیز هست این روزها با مشکل بسیار بزرگی به نام تخریب پارکینگ توسط شهرداری منطقه 18 مواجه شده است.

قضیه از این قرار است که درمقابل این مجتمع عظیم یک هزار و ششصد واحدی پارکینگ بزرگی قرار دارد که کسبه مجتمع از سالها پیش ماشینهای خود را در آنجا پارک می کنند.

بر اساس گفته کسبه این مجتمع و همچنین نقشه هوایی آن این پارکینگ که در ضلع جنوبی مجتمع قرار گرفته متعلق به این مجتمع تجاری است البته اسناد و مدارکی موجود است که نشان دهنده آن است که هنگام فروش و درج آگهی فروش واحدهای مجتمع از وجود پارکینگ بروی این واحدها خبر داده شده اما چند روز پیش وقتی کسبه مجتمع برای پارک ماشینهای خود به این پارکینگ مراجعه می کنند در عین تعجب مشاهده می کنند که پارکینگ به طور کامل تخریب شده و جایی برای پارک ماشین های خود ندارند آنها با پیگیری های خود متوجه تخریب این پارکینگ بزرگ توسط شهرداری منطقه 18 می شوند و مراجعات آنها به شهرداری در خصوص جلوگیری از این قضیه هم بی نتیجه می ماند.

کسبه مجتمع مدعی هستند که بر اساس آگهی درج شده در سایت شهرداری منطقه 18 این پارکینگ تبدیل به یک مجتمع تجاری خواهد شد بر اساس گفته آنها پس از تخریب پارکینگ مشکلات فراوانی برای کسبه مجتمع ایجاد شده و پارک ماشین آنها در خیابان های اطراف پارکینگ بر ترافیک محدوده افزوده است.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ضمن رد گفته های مبنی بر ساخت مجتمع تجاری به جای این پارکینگ می گوید: این زمین این پارکینگ متعلق به شهرداری است و کسبه مجتمع هیچ مدرکی دال بر مالکیت بر این پارکینگ در دست ندارند.

حسینی می افزاید: در این زمین پارکینگ طبقاتی عظیمی احداث خواهد شد که نه تنها مورد استفاده کسبه قرار می گیرد بلکه کلیه مراجعه کنندگان به بازار هم می توانند خودروهای خود را در آن قرار دهند و به این ترتیب بار ترافیکی ناحیه کم شده و مشکل پارکینگ در کل ناحیه مرتفع خواهد شد.

به هر روی امیدواریم با اقدامات شهرداری منطقه 18 هر چه سریعتر مشکل پارکینگ و ترافیک این ناحیه حل شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار