شباويز جايزه را براي انتشار كتاب شنيدارپندار از آن خود كرده است. داستان اين كتاب برگرفته‌شده از مثنوي است و فريده خلعت‌بري آن را بازآفريني كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ براي نخستين بار، در سال 2004 شباويز اين جايزه را براي مجموعه‌ي كتابهاي منتشرشده‌ي خود دريافت كرد. اين تنها زماني بود كه يك ناشر براي تمامي آثار منتشرشده‌اش موفق به‌دريافت جايزه‌ي افقهاي تازه شده بود. اين استثنا همچنان در تاريخ بولونيا به‌صورت استثنا باقي ماند.

در سال 2006 شباويز براي انتشار كتاب تاپ، تاپ، تاپ نوشته‌ي خانم فاطمه مشهدي‌رستم با تصويرگري خانم افرا نوبهار براي دومين بار جايزه‌ي افقهاي تازه را به‌خود اختصاص داد.

سال 2010 سومين سالي بود كه اين جايزه به‌شباويز اعطا شد. اين بار شباويز، جايزه‌ را براي كتاب دو دوست نوشته‌ي خانم هدا حدادي با تصويرگري خود ايشان، به‌دست آورد.

سال 2012 چهارمين بار دريافت اين جايزه است و شباويز جايزه را براي انتشار كتاب شنيدارپندار از آن خود كرده است. داستان اين كتاب برگرفته‌شده از مثنوي است و فريده خلعت‌بري آن را بازآفريني كرده است. تصويرگري كتاب را علي بوذري انجام داده است و سعيد انصافي هم با طراحي گرافيك خود اين اثر را ماندگارتر كرده است.

جايزه‌ي افق‌هاي تازه، روز دوشنبه 19 مارس برابر با 29 اسفند ماه 1390 در بولونيا به‌شباويز اعطا خواهد شد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار