كارگردان فيلم سينمايي "زن‌ها شگفت انگيزند" گفت: برپايي جشنواره در شهرستان‌ها حركتي بود كه در دوره‌هاي گذشته انجام مي‌گرفت و در حال حاضر بايد با جديت بيشتري انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهرداد فريد در گفتگو با روابط عمومی سي‌امين جشنواره فيلم فجردر خصوص حذف بخش ويدئو رسانه از جشنواره فيلم فجر و اضافه شدن مستندهاي بلند سينمايي عنوان كرد: چنين حركتي بسيار مغتنم و مبارك است. به نظرم تله فيلم‌ها جايي در سينما ندارند زيرا با مديوم سينما نمي‌شود شوخي كرد. سينما هم با كسي شوخي ندارد. جاي تله فيلم‌ها در تلويزيون است. آنهايي كه قاد به شنا كردن در اقيانوس پر تلاطم سينما نيستند بايد به ساحل امن تلويزيون برگردند.

كارگردان فيلم بي تابي بيتا افزود: جاي مستندهاي بلند سينمايي كاملا مشخص است و اين فيلم‌ها ارج و قرب خود را دارند. براي همين بايد از مسئولان جشنواره به خاطر اين كارشان تشكر كرد.

فريد ادامه داد: برپايي جشنواره در استان‌هاي ديگر كاري بود كه در دوره‌هاي گذشته صورت مي‌گرفت و بايد با جديت بيشتري دنبال شود. اين كار مردم ساكن شهرستان‌ها را با سينما آشتي مي‌دهد.

اين كارگردان كه "بي تابي بيتا" را براي شركت در سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در حال توليد دارد، اظهار داشت: "بي تابي بيتا" هم اكنون در مرحله تدوين است و همه تلاش خود را به كار مي‌گيرم كه براي جشنواره فيلم فجر آماده شود.

"بي تابي بيتا" داستان دختري است كه در موقعيت كاري با مشكلاتي رو به رو مي‌شود. حامد بهداد، الهه حصاري، فريبا كوثري، شيوا خنياگر، مجيد مشيري و نگار حسن زاده از بازيگران اصلي اين فيلم به نويسندگي و كارگرداني مهرداد فريد هستند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.