شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع انتخاباتی با مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی همراه می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌های متعدد و متنوع انتخاباتی با مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی همراه می‌شوند.

شبکه یک سیما برنامه "همه باهم" را با موضوع اهمیت،نقش و جایگاه مجلس و نمایندگان، 30 بهمن ساعت 18:20 و هفته اول اسفند ساعت 20:20 پخش می‌کند.
"بهارستان نهم" عنوان برنامه دیگری است که از30 بهمن ساعت 18:20 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

"انتخاب برتر" برنامه‌ای 25 دقیقه‌ای است که در روزهای پایانی بهمن ماه و هفته اول اسفند ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و ساعت 21 مخاطبان شبکه دو سیما می‌توانند بیننده ویژه برنامه "بیست و دو" باشند.
برنامه "اگر نماینده بودم" نیز در فواصل برنامه‌های شبکه دو سیما به مدت 10 دقیقه پخش می‌شود.
شبکه سه سیما نیز با بخش‌هایی همچون دوربین مخفی،تریبون آزاد، مجری و صحبت‌های مردمی در برنامه "دو فوریتی" به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌رود.این برنامه 30 دقیقه‌ای به جز جمعه ساعت 17:30 پخش می‌شود.

برنامه "گذر از بحران" با موضوع حل بحران‌های کشور توسط دوره‌های اول تا سوم مجلس روزهای زوج ساعت 22:20 و برنامه "منطقه آزاد" نیز با موضوع تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های کشور روزهای فرد ساعت 22:20 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. "گرای سی و سه" نیز ساعت 18:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

"پارک دانشجو" با موضوع دانشجویان و انتخابات از 29 بهمن ساعت 22 به مدت 15 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

حیات سیاسی واجتماعی شهروندان، رقابت انتخاباتی، نقش نخبگان درجهت حضور مردم درانتخابات، ویژگی‌ها و ملاک‌های انتخاب نامزد اصلح، تاثیر حضور مردم در انتخابات بر اقتدار و کارآمدی نظام، انتخابات نماد حضور آگاهانه و بصیرت بخش و روز حضور-روزمردم – روزایران، از عناوین برنامه "آراء" است که هر روز به جز اول اسفند از ساعت 19 به مدت 40 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

برنامه "مجلس و اقتصاد" نیز اول ، سوم وهشتم اسفندماه ساعت 21:15 به مدت 15 دقیقه پخش خواهد شد.

شبکه تهران نیز از 29 بهمن ساعت 11 با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف ، مسائلی چون : تحریم، نگاه تخصصی در مجلس و... را در برنامه "پیش نویس" مطرح خواهد کرد.
"نشانه" نیز از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه تهران است که به مدت 25 دقیقه از 29 بهمن ساعت 16 پخش می‌شود.
انتظارات مردم از کاندیدای مورد نظر خود،موضوع برنامه "ماجرای یک خبرنگار" است که ساعت 22:40 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

شبکه آموزش 29 بهمن و پنجم،ششم ،هفتم وهشتم اسفند ماه ساعت 21 ، با پخش برنامه "شفاف" به موضوعاتی چون ویژگی‌های نماینده مجلس و ضرورت حضور در صحنه انتخابات می‌پردازد.
برنامه "از حضور تا حضور" نیز به مدت 10 دقیقه در فواصل برنامه‌های شبکه آموزش پخش می‌شود.
"در آستانه حضور" و "رواق" عناوین ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما است که هر روز به ترتیب ساعت 17:10 و19 از این شبکه پخش خواهد شد.
شبکه مستند نیز از 29 بهمن با پخش برنامه "همین امروز" ساعت 22:30 و "تاریخ انتخابات" ساعت 20 با مخاطبان خود خواهد بود./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار