بندر صیادی امیر آباد در مازندران و بندر صيادي زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مانا؛ "محسن علی گلشنی" مدیر کل دفتر بنادر ماهیگیری سازمان شیلات اظهار داشت:تاکنون بنادر صیادی زیادی در کشور به بخش خصوصی واگذار شده است

وي ادامه داد: در این راستا بندر صیادی زرآباد واقع در استان سیستان و بلوچستان و بندر صیادی امیر آباد واقع در استان مازندران از جمله بنادري كه به تازگي و به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی به بخش خصوصی واگذار شد.

به گفته گلشني، بندر صیادی امیر آباد،نخستین بندر صیادی استان مازندران است که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شد.

مدیر کل دفتر بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران،خاطرنشان کرد: بندر صیادی زرآباد که به تازگی و در سال جاری به بهره برداری رسیده است، یکی از مدرن ترین بنادر صیادی کشور محسوب می شود که واگذاری آن به بخش خصوصی می تواند در رونق اقتصادی منطقه نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

وی تصریح کرد: با واگذاری بنادر صیادی به بخش غیر دولتی ،نظام مدیریتی سازمان شیلات ایران ارتقا و افزایش بهره وری در بخش صیادی افزايش خواهد يافت.

این مقام مسئول در سازمان شیلات تاکید کرد: در طرح واگذاری بنادر صیادی،مدیریت بنادر واگذار می شود،به این معنا که سازمان شیلات به عنوان مالک اصلی نقش نظارتی خود را در تمام مدت خواهد داشت.

مدیر کل دفتر بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران،اضافه كرد: تاکنون مدیریت 27 بندر صیادی به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان شیلات همواره بر عملکرد بخش خصوصی در بنادر صیادی نظارت کامل خواهد داشت،اظهار داشت:نتایج مثبت واگذاری بنادر صیادی کشور به بخش خصوصی در این مدت کاملاً مشهود بوده است.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، عنوان کرد: واگذاری بنادر صیادی به بخش خصوصی علاوه بر افزایش بهره وری، افزایش اشتغال زایی را نیز به همراه داشته است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار