کریم صفایی، رئیس فدراسیون تیر و کمان ایران و نایب رئیس کنفدراسیون تیر و کمان آسیا پس از سفر ملی پوشان به تایلند برای شرکت در اولین دور جایزه بزرگ سال 2012 راهی این کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، صفایی برای شرکت در اجلاس هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا شب گذشته راهی تایلند شد در این اجلاس آخرین قوانین رشته تیرو کمان بررسی و تصویب می شود و میزبانان آینده مسابقات مهم آسیا نیز در این اجلاس مشخص خواهند شد.

گفتنی است،‌پیش از این رئیس فدراسیون تیر و کمان هفت ملی پوش این رشته برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ به تایلند سفر کرده بودند میلاد وزیری ، کیوان ریاضی مهر، حامد فوری در بخش آقایان و زهرا دهقان، ساره اسدی و مریم محمودی سرشت در بخش بانوان به تایلند سفر کردند و امروز در مرحله مقدماتی مسابقات با حریفان آسیایی رقابت کرده و در صورت صعود به مرحله حذفی فردا جمعه 28 بهمن و روز شنبه 29 بهمن در بازیهای حذفی و فینال شرکت می کنند.

تیم ملی کامپوند ایران برخلاف ریکرو به مسابقه ای اعزام نشده و هنوز در تعطیلات زمستانی به سر می برد.

*تغییر در سمینار مدیریت ورزشی

سمینارهای مدیریت پیشرفته ورزشی و سمینار داوری تیرو کمان به دلیل درخواست برخی متقاضیان به تاریخ 13 تا 16 اسفند موکول شد.

*اعزام قطعی به آمریکا

با کسب مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش کمانداران به زودی برای دریافت ویزای کشور آمریکابه ترکیه سفر می کنند مسابقات جهانی آمریکا از 28 خرداد سال 91 به عنوان آخرین شانس کسب سهمیه المپیک در شهر اوکدن آمریکا برگزار می شود.

در مسابقات آمریکا آخرین سهمیه های تیمی المپیک توزیع شده و بانوان ریکرو نیز شانس کسب سهمیه انفرادی را دارند.

*افتتاح آکادمی بین المللی تیر و کمان

آکادمی بین المللی تیر و کمان همزمان با برگزاری مسابقات حرفه ای ها در اوایل اسفند با حضور وزیر ورزش و معاونانش درسایت تیر و کمان آزادی برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه فاز اول آکادمی بین المللی اساتید علمی نیز حضور دارند و اسکارزلا نایب رئیس فدراسیون جهانی تام دیلی دبیر کل فدراسیون جهانی و دکتر اوم دبیر کل فدراسیون آسیا به عنوان اعضای هیئت موسس این آکادمی معرفی خواهند شد.

آکادمی بین المللی تیر و کمان با وسایل و تجهیزات ورزشی از زمان افتتاح آماده استفاده ورزشکاران و مربیان خواهد بود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار