ششمين كنفرانس بين المللي برند امروز در تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در اين همايش دو روزه دكتر احمد روستا، اقتصاددان و كارشناس بازرگاني با بيان اينكه برند ها در دنياي كنوني عصاره اي از جذابيت هاي ظاهري و باطني توليدات و خدمات است، گفت: شناسه يا برند عبارت است از آنچه بتواند باعث سرعت، سهولت و سادگي ارتباط و انتخاب ها و شناسايي شود.
وي افزود: توليد كنندگان و صنعت گران تا مي توانند بايد جاذبه ظاهري كالاها و خدمات ارائه شده خود را تقويت كنند.
وي با تأكيد بر جذابيت هاي رفتاري گفت: اصلي ترين قسمت برند جذابيت رفتاري است و جذابيت مزيت بالقوه و مزيت جذابيت بالفعل است.
وي ادامه داد: برند كليشه اي نيست بلكه ريشه اي و انديشه اي است.
وي با اشاره به اينكه برند پديده تدريجي است نه تزريقي افزود: جذابيت عبارت است از شناسايي و استفاده از انواع جاذبه ها براي جذب، جلب، گرايش و كشش مخاطبان نسبت به برند و بسترسازي براي ارتباط اوليه و حساس شدن به شناسه يا همان برند است.
وي با اشاره به يك ضرب المثل قديمي مبني براينكه هر كه بامش بيش برفش بيشتر گفت: امروزه اين ضرب المثل در بخش برند سازي اين گونه تعريف مي شود كه، هركه نامش نيك، نانش بيشتر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار