ميشائيل هنكه، مربي آلماني تيم استقلال با مسئولان اين تيم دچار مشكل شد و حضور در تمرينات را تحريم كرد اما مشكلات وي كه مالي بود حل شد و هنكر بازگشت اين در حالي است كه وي قصد سفر به كشور آلمان را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ مربي آلماني تيم استقلال در تعطيلات ليگ قصد سفر به كشور خود را دارد اما براي سفر به كشورش از مسئولان تيم استقلال در خواست كرده است كه تمام هزينه هاي سفر وي به آلمان را متقبل شوند و اين موضوع باعث ايجاد مشكل شد زيرا استقلالي ها به وي اعلام كردند كه هزينه سفرهاي فوري با خواست مربيان و بازيكنان به عهده باشگاه نيست و هنكه به اين دليل تمرينات را تحريم كرد اما پس از حل نشدن مشكل فوق وي مسائل تيمي را زير نظر گرفت است.

شايان ذكر است، هنكه هزينه بيشتري از هزينه سفر خود را دريافت كرد از طرفي وي مسئولان و فوتبال ايران را به دليل مشكلات اين چنيني غير حرفه اي خواند و اعلام داشت كه مسئولان بايد به تعهدات خود پايبند باشند.

گفتني است،‌ از طرفي سرمربي تيم استقلال از مشكلات بوجود آمده بين اعضاي كادر فني و هنكه صبحت كرد و عنوان داشت كه براي حضور هنكه در تمرينات ممنوعيتي قائل نشده است و مشكلات وي به مربيان تيم استقلال ربطي ندارد.

پرويز مظلومي مدعي شده است كه هنكه هيچ شناخت از مهدي پاشازاده بازيكن سابق تيم استقلال كه در حال حاضر با مظلومي درگير شده و اختلاف پيدا كرده است ندارد و مربي آلماني تا بحال وي را نديده است كه مشكلات فني تيم را بهانه اي براي ايجاد حاشيه مطرح كند مظلومي اعلام كرده مشكلي با حضور مربي خارجي در تيم ندارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار