همایش بین المللی توسعه روستایی با حضور دانشمندان و محققان ایرانی و 15 دانشمند برجسته از هشت كشور جهان در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز بكار كرد.

به گزارش باشگاه خبر نگاران ، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان درحاشیه گشایش همایش بین المللی توسعه روستایی به خبر نگار باشگاه خبر نگاران ، اگفت: این همایش بین المللی با همكاری سازمان پژوهشهای علمی صنعتی ایران، استانداری، جهادكشاورزی، همیاری شهرداریها، مسكن و شهرسازی، بانك كشاورزی و تعاون، كار و رفاه اجتماعی از امروز به مدت دو روز ادامه دارد.
دكتر 'علیرضا رضوانی' اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به سبب دارا بودن موقعیت خاص جغرافیایی و روستاهای متعدد با آب و خاك مناسب و توانمندیهای گوناگون زمینه مناسبی برای برگزاری این همایش بود.
وی بیان كرد: استفاده از دانش و تخصص و تجربیات دانشمندان داخلی و خارجی برای توسعه روستایی كشور بویژه سیستان و بلوچستان از اهداف برگزاری این همایش بین المللی است.رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: از سال 84 تاكنون 10 كنفرانس بزرگ بین المللی در این دانشگاه برگزار شده است كه بنا به اظهار اساتید و دانشمندان شركت كننده، این كنفرانسها از غنای علمی بالایی برخودار بود./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.