رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در شرایط فعلی که دشمنان هر روز پنجره‌ای را می‌بندند، بخش خصوصی و دولت باید پنجره‌ها را باز کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ یحیی آل اسحاق در سومین همایش صادرات با بيان اينکه فضای جنگ در حوزه اقتصادی آغاز شده است، اظهار داشت: ما ایرانی مسلمان حیدری هستیم و هیچ ۲۴ ساعتی نیست که نام ایران در تاریخ وجود نداشته باشد؛ این در حالی است که برخی کشورها ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال عمر دارند و باید بدانیم خون بر شمشیر پیروز است. امروز تولید صادرات محور عزم نظام شده است و قرار است جهت‌گیری و بینش حاکمیت و نظام صادرات‌محور باشد.

وی افزود: در سال ۲۰۱۰ کل صادرات جهان ۱۴.۸ تریلیون دلار بوده است که آمریکا، آلمان و چین سهم ۲۸ درصدی و آسیا سهم ۳۰ درصدی داشته است. با این ارقام و فاصله‌ای که با این کشورها داریم حالا حالاها باید کار کنیم تا به کمال مطلوب برسیم.

آل اسحاق گفت: امکاناتی که در حوزه اقتصاد وجود دارد قابل مقایسه نیست و ما قطعاً پیروز می‌شویم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: در حوزه اقتصادی به دلایل بیرونی، درونی و شرایط انتخابات یک التهابی وجود دارد؛ لذا نباید هیچ کار التهاب‌آمیزی انجام شود. دشمن سعی می‌کند هر روز پنجره‌ای را ببندد اما بخش خصوصی و دولت باید پنجره‌های بیشتری را باز کند./ق2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار