یک گروه ایتالیایی آمادگی خود را برای انجام سرمایه‌گذاری در زمینه تولید کاشی و سرامیک در این استان اعلام کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، یک گروه از یزدی‌های مقیم کشور ایتالیا آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در یزد در زمینه کاشی و سرامیک اعلام کردند.

در این راستا با هدف فراهم کردن مقدمات و زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی، نشستی با حضور مسئولان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران اقتصادی استان و نمایندگان گروه سرمایه‌گذار یاد شده در ستاد و مرکز خدمت سرمایه‌گذاری یزد برگزار شد.

در این نشست، مشورت‌های لازم به نمایندگان گروه سرمایه‌گذاری ایتالیا ارائه و اطلاع‌رسانی در مورد پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی انجام شد.

همچنین اطلاعات لازم برای حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران خارجی نظیر ضمانت‌های ارائه شده، ریسک‌های غیر تجاری، مزیت‌ها و مشوق‌های در نظر گرفته شده و نحوه اخذ مجوزسرمایه‌گذاری خارجی در اختیار نمایندگان گروه سرمایه‌گذاری خارجی قرار گرفت.

قرار است این سرمایه‌گذاری خارجی در آینده با مشارکت بخش خصوصی داخلی در یزد انجام شود.

در این نشست کتاب «یزد فرصتی برای سرمایه‌گذاری» به گروه سرمایه‌گذار ایتالیایی اهدا و مقرر شد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری مساعدت و پیگیری لازم را به عمل آورد.

در یک سال اخیر با تشکیل ستاد و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد، گام‌های مثبتی در راستای توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در استان یزد صورت گرفته است.

به اعتقاد صاحب‌نظران و کارشناسان امر، آینده اقتصادی استان یزد رو به رشد و نویدبخش است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.