سيدحسين صابري با تأكيد بر اهميت نظارت و كنترل قيمت ها در استان اردبيل گفت: بايد نظارت و بازرسي جدي و مستمر از واحدهاي توليدي و خدماتي صورت گيردو با جديت با گرانفروش ها و متخلفان برخورد قانوني شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ سيد حسين صابري استاندار اردبيل در جلسه ستاد تنظيم بازار استان اظهار داشت : با توجه به مسافر پذير بودن استان دستگاه هاي دخيل بايستي در جهت كنترل و نظارت قيمت كالاها با تعامل و همكاري يكديگر اقدامات اساسي را به عمل آورند.


استاندار اردبيل برگزاري نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا و خدمات و جلوگيري از افزايش قيمت ها در بازار ، ميتوان در جهت ارائه خدمت مطلوب به مردم استان از حيث كميت و كيفيت اجناس اطمينان حاصل برقرار كند .


وي يادآور شد: با ذخيره سازي كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم براي شب عيد از جمله ميوه به ارزش يك هزار و هفتصد تن هيچ گونه كمبود و مشكلي وجود نخواهد داشت .


استاندار اردبيل هم چنين توزيع كالاهاي ذخيره شده در اسفند ماه را خاطر نشان كرد و گفت : در سطح استان از پانزدهم اسفند ماه نمايشگاه هاي عرضه كالاهاي ضروري با مشاركت 580 غرفه دار شروع خواهد كرد و از 25 اسفند ماه ميوه شب عيد در جايگاه هاي پيش بيني شده عرضه خواهد شد .


سيد حسين صابري در ادامه تضمين سلامت و بهداشت مواد غذايي را در گرو همت دسته جمعي و عزم عمومي عنوان كرد و افزود: كارخانجات آرد سازي و توزيع گندم و آرد با رعايت كيفيت و كميت آن در راستاي بهبود و ارتقاء آن تلاش نمايند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.