تعطيلات نوروز با توجه به 17 روز تعطيلي نيازمند اجراي تئاتر، به خصوص تئاتر پداگوژيک (آموزشي) است.

حسن دادشکر کارگردان نمايش "افسانه هاي نو" که تا 15 اسفند در کانون پرورش فکري کودکان در حال اجراست، درباره‌ اجراي تئاتر در تعطيلات نوروز به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تعطيلات عيد فرصت خوبي است که با تدارک تئاتر پداگوژيک (آموزشي) به سمت زنده نگه داشتن آئين و سنت هاي ايراني پيش برويم و بتوانيم مردم را با تئاتر را به اين وسيله آشتي دهيم.

وي در ادامه با توجه به اينکه تعطيلات براي همه است، افزود: هنرمندان هم نيازمند تعطيلي و ديد و بازديد هستند ولي ما با اين کار در روزهاي خاص در تعطيلات مي‌توانيم به تئاتر مظلوم شهرستان ها هم کمک کنيم.

اين کارگردان خاطرنشان کرد: من در سال گذشته با تريلي کانون در مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان سراسر کشور سفر کرده و نمايش هاي کودک را اجرا کردم که اميدوارم اين حرکت به صورت نهادينه در عيد نوروز دوباره تکرار شود.

لازم به ذکر است، عوامل اجراي نمايش "افسانه هاي نو" به نويسندگي داود کيانيان که درباره داستان لقمان حکيم و پسرش است؛ حسن دادشکر کارگردان، بابک نصيري خواه آهنگساز، پينا دادشکر طراح صحنه و لباس، فرناز بهزادي طراح و مجري ساخت عروسک هستند و سعيدابک و مجتبي معاف نيز به عنوان بازيگران اين اثر که تا 15 اسفند هر روز از ساعت 16:30 در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به اجرا در مي‌آيد نقش آفريني مي کنند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار