سخنگوي فدارسيون شنا گفت: با توجه به زمان اندك تا مسابقات المپيك لندن تيم ملي را به مسابقاتي اعزام مي كنيم كه شانس سهميه وجود داشته باشد.


محسن سميع زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر شناگران كشورمان تمرينات آماده سازي خود را براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك در تهران پيگيري مي كنند و در نظر داريم ملي پوشان را به مسابقاتي اعزام كنيم كه شانس كسب سهميه المپيك وجود داشته باشد.
وي گفت: تنها پنج ماه به آغاز المپيك لندن باقي مانده است به همين دليل ما بايد در مسابقاتي حضور پيدا كنيم كه از شانس بيشتري براي كسب سهميه المپيك برخودار باشيم، اي كاش بيش از اين فرصت بيشتري براي برنامه ريزي براي حضور در يك همچين رويداد بزرگي را داشتيم و با توجه به زمان اندك تا آغاز اين رقابت ها ما فرصت زيادي براي اجراي تمام برنامه هايمان نداريم.

سميع زاده افزود: كسب سهميه لندن بسيار دشوار است و با توجه به اينكه پيش از اين برنامه هاي تيم ملي به خوبي پيش نرفت در نظر داريم در اين مدت با يك هدفگذاري مدون شرايط بهتري را براي ملي پوشان فراهم كنيم.
وي تصريح كرد: حضور مداوم در مسابقات مختلف كمك بزرگي به ملي پوشان كشورمان مي كند به همين دليل ما در نظر داريم در اين مدت شرايط حضور در رقابت هاي مختلف را فراهم كنيم.
* شوراي برون مرزي هيچ گاه سد كار ما نشدند.
وي در خصوص موافقت اعزام ما از سوي شوراي برون مرزي اظهار داشت: با توجه به حضور سجادي در شوراي برون مرزي به همين دليل خوشبختانه تاكنون اين شورا با اعزام تيم ملي به مسابقات مخالفت نكرده است و با توجه به اينكه سجادي نگاه ويژه اي به اين رشته دارد تاكنون شوراي برون مرزي سد راهمان نشده است.
وي ياد آور شد: تاكنون در خواست سفر تيم ملي به اردوي برون مرزي را به شوراي برون مرزي اعزام نكرديم و خبر لغو سفر به اردوي برون مرزي صحت ندارد
*پاداش شناگران بيش از يك سكه است
وي گفت: پيش از اين به شناگران اين وعده را داديم كه در صورت ثبت ركوردهاي ملي به آنها يك سكه تمام بهار آزادي تعلق خواهد گرفت.
وي اظهار داشت: در حاشيه برگزاري مسابقات جايزه بزرگ و انتخابي المپيك در دوبي پوريا مالدار قصري از كشورمان موفق به ثبت 2 ركورد ملي شد و طبق قول مسئولان فدراسيون سكه اين شناگر در حاشيه برگزاري سومين مرحله مسابقات باشگاه هاي كشور اهدا خواهد شد، البته با توجه به تلاطم بازار سكه ما در نظر داريم معادل پاداش اين ملي پوش پاداش وي را صورت وجه نقدي پرداخت كنيم.

وي تصريح كرد: هدف از اهداء پاداش به شناگران ايجاد انگيزه لازم در بين آنها براي ثبت ركوردهاي ملي است با توجه به اينكه شناگران كشورمان تلاش زيادي براي ثبت ركوردهاي ملي انجام مي دهند آنها مستحق دريافت اين پاداش هستند و در صورتيكه فدراسيون با مشكل مالي مواجه نبود بدون شك پاداش بيشتري به شناگران اهداء مي كنيم.

وي در خصوص حضور مربي آلماني در ايران گفت:‌شب گذشته جورج وولت آلماني براي انجام مذاكرات نهايي بامسئولان فدراسيون شناي كشورمان به ايران آمد و قرار است در صورت به توافق رسيدن با اين مربي وي كار خود را در تيم ملي شناي كشورمان آغاز كند، وولت يكي از بهترين مربيان دنيا در رشته شنا است و وي بسيار ابراز تمايل كرده است تا فعاليتش را در تيم ملي آغاز كند.

وي يادآور شد: هدف از جذب يك مربي سرشناس خارجي انجام يك كارشناسي در تيم ملي شنا است و به همين دليل حضور وي در تيم ملي به عنوان مربي يا سرمربي از اهميت چنداني برخوردار نيست.

وي خاطر نشان كرد:‌ همچنين ما بسيار خوش بينيم كه براي انجام مذاكرات نهايي يا اين مربي از نظر مالي با مشكلي مواجه نشويم و وي به زودي كار خود را در تيم ملي شناي كشورمان آغاز كند.

وي تأكي د كرد: تاكنون در رشته شنا همچنين مربي خارجي در اين سطح به خدمت نگرفته بوديم و اميدوارم با استفاده از دانش وي ملي پوشان را براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك آماده كنيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار