در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و ششم امروز 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خانه میزبان سایپای البرز بود.

در این دیدار سید جلال حسینی و بازیکن سایپا گل های تیم سپاهان را به ثمر رساندند که یکی از این 2 گل، گل به خودی بازیکنان سایپا بود.

همچنین تک گل سایپا را کریم انصاری فرد به ثمر رساند.

محسن بنگر از تیم سپاهان، ابراهیم صادقی و مجید غلام نژاد از تیم سایپا کارت زرد دریافت کردند. همچنین در جریان این دیدار رضا ناصحی بازیکن تیم سپاهان اصفهان با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و بازی بعدی تیم خود را از دست داد.

در دومین دیدار که بین شهرداری تبریز و مس سرچشمه برگزار شد نتیجه ای جز تساوی يك بر يك حاصل نشد.

تک گل تیم شهرداری تبریز توسط محمد محمد پور زده شد و گل مس سرچشمه را محبوب مجاز به ثمر رساند.

سهم تیم شهرداری از کارتهای زرد این دیدار، 3 کارت بود که کامیابی نیا، بیرانوند و خیری آن ها را دریافت کردند. در حالی که بازیکنان مس سرچشمه کارتی دریافت ندارند در سومین و آخرین دیدار امروز نفت آبادان به مصاف راه آهن شهر ری رفت که در پایان نفت تهران 2 بر يك راه آهن را از پیش رو برداشت.

گل اول نفت آبادان توسط فونیکه سی به ثمر رسید که این گل 19 امین گل او به حساب می آید گل برتری نفت آبادان در دقیقه 93 توسط سجاد مشکل پور به ثمر رسید.

ضمن اینکه تک گل راه آهن در دقیقه 9 زده شد در این دیدار پر برخورد از تیم نفت آبادان سیامک کوه نورد کارت زرد دریافت کرد و مهدی زارع و حسین کعبی از راه آهن کارت زرد دریافت کردند ضمن اینکه بهادر عبدی در دقیقه 94 با دریافت کارت قرمز اخراج شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار