نایب رییس و مدیر عامل اتاق مشترك آلمان و ایران با بیان اینكه تربیت مربیان خط تولید یكی از محورهای اصلی آموزش اتاق مونیخ است، گفت: این اتاق تلاش می كند تا دوره‌های آموزشی تربیت مربی خط تولید را در ایران برگزار كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران دانیل برن بك' در دیدار با رییس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع و معادن اصفهان افزود: اتاق‌های بازرگانی شهرستان‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده كنند.   

وی با بیان اینكه استفاده از ظرفیت آموزشی آلمان برای واحدهای صنعتی ایران تاثیرگذار است، تاكید كرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترك در بخش‌های صنعتی با اتاق بازرگانی مونیخ می‌تواند دانش فنی صنعتگران ایرانی را افزایش دهد.  

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این دیدار گفت: بازرگانان ایرانی و آلمانی می‌توانند در فضای سرد سیاسی كنونی به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.   

'خسرو كسائیان' فعالیت سیاسی را خارج از مسایل اقتصادی دانست و گفت: ارتباطات اقتصادی بین دو كشور می‌تواند در فضای سیاسی نیز تاثیر مثبتی بگذارد.   

عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان هم در این جلسه گفت: فعالیت اقتصادی باید به طور مستمر و مداوم در شرایط مختلف ادامه پیدا كند.   

'جعفر ذره بینی' اتاق های بازرگانی را تشكل‌های مستقل در هر كشور دانست و افزود: در شرایط كنونی باید بازرگانان دو كشور به فعالیت اقتصادی ادامه دهند و از وارد كردن مسایل و اختلاف‌های سیاسی خودداری كنند.  

 بر اساس گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و آلمان نیز پس از دیدار از اتاق اصفهان اظهار داشت: آلمان به عنوان صنعتی‌ترین كشور اروپا همواره نقش مهمی در اقتصاد جهان بازی می‌كند.   

'علی غضنفری' تصریح كرد: اتاق بازرگانی مونیخ پس از اتاق پاریس با 300 هزار عضو بزرگترین اتاق اروپاست و در بخش آموزش دارای تجربه های ارزنده‌ای است كه می‌توان از آن استفاده كرد.   

وی توجه اعضای اتاق مشترك و سایر علاقه‌مندان را به برگزاری دوره‌های MBA خواستارشد و گفت: استفاده از این دوره‌ها برای بازرگانان می‌تواند مفید باشد و آنان را با جدید‌ترین شیوه‌ها آشنا سازد.   

غضنفری دست داشتن سیاسیون در اقتصاد آلمان را عامل مهم در مبادلات تجاری دو كشور ایران و آلمان برشمرد و گفت: با وجود شرایط سیاسی باید تلاش بازرگانان برای تعاملات اقتصادی ادامه پیدا كند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.