جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پیشرفت علمی ایران در صدر اخبار جهان است و فوران علم و دانایی ما باعث شده دانشگاه های کشورمان به عرصه جنگ بین المللی تبدیل شود.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي كل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در مراسم روز حفاظت اطلاعات در سپاه در تالار اندیشه دانشگاه امام حسین(ع) ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجرتصریح کرد: اندیشه های سرمایه داری و مارکسیست غروب کرد و امروز شاهد نبرد روندها، جهان بینی‌ها، اندیشه ها و تمدن ها در عرصه بین المللی هستیم.

وی با اشاره به افول قدرت های سلطه گران تاریخ گفت: امروز نظام تحولات سیاسی در عالم شکل می گیرد و قدرتی مثل آمریکا که 50 درصد بودجه جهان را برای بالا بردن قدرت نظامی به کار برده است در حال فروپاشی است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا در حوزه سیاسی سلطه عظیمی بر دنیا دارد به طوری که 20 درصد ثروت جهان را تولید می کند و با تمام عالم در حال برقراری ارتباط است؛ از نظر عناصر ظاهری قدرت در همه زمینه ها شاخص های برتر را ربوده است ولی در نگاه کلی به این روند، عکس آنچه انتظار می رود دیده می شود و نظیر چنین قدرت هایی در آستانه زوال قرار می گیرند به طوری که نقشه ژئوپلتیک عالم در حال سایش و فرسایش و کوچک سازی سیطره غرب می باشد و این براساس منطق توحیدی است که در حال غلبه بر اندیشه لیبرالیستی و سرمایه داری می باشد و تکیه گاهها و بنای عظیم تفکر سرمایه داری را در هم می پیچد.

سردار سلامی اظهار داشت: این قانون استثنا ندارد و در غرب هم همانند شوروی ستونهای قدرت در حال فروپاشی است و از طرفی دیگر نظام اسلامی در حال بسط و توسعه قلمرو خود است و امروز می دانیم که آمریکا و غرب دیگر یک مدل موفق حتی برای کسانی که در غرب زندگی می کنند نیست؛ بدهکاری، بی خانمانی و بیکاری از ثمرات تفکر غرب و آمریکاست و در قطب دیگر کشوری است به نام ایران که همه دروازه های علم و تعامل اقتصادی و فرهنگی را به روی آن بسته اند ولی پیشرفت علمی ایران در صدر اخبار جهان است و فوران علم و دانایی ما باعث شده دانشگاههای کشورمان به عرصه جنگ بین المللی تبدیل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه حضور پرشور مردم ایران در راهپمیایی 22 بهمن را نمادی از اقتدار و اراده راسخ ایرانیان دانست و تصریح کرد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال، مردم حضور ميليوني داشتند و بحمدلله ملت ايران استوارتر از هميشه در مسيري كه انتخاب كرده اند كه همانا استقلال و عظمت است، در حال پيشروي است. حركت امروز مردم در همه جاي كشور به سلطه‌گران اين پيام را مي‌دهد كه تهديدها در اين كشور كارساز نخواهد بود و مردم به خاطر تحريم، تسليم زورگويان نمي‌شوند.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: این اراده ملت های مسلمان است که بر چالش ها غلبه می کند و جمهوری اسلامی ایران هرروز بیش از پیش بین ملت های مسلمان خاستگاه باشکوه تری پیدا می کند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار