سرمربي تيم فوتسال فيروز صفه گفت: متأسفانه در فوتسال داوران مكاني ندارند كه تمرين كرده و آمادگي بدن شان را حفظ كنند و در صد اشتباهات را پايين بياورند.

محمود خوراكچي در خصوص شرايط باشگاهش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از چند هفته خوب اين هفته برابر گسترش فولاد تبريز بازي را واگذار كرديم. متأسفانه در اين بازي بازيكنان من موفقيت هاي گلزني خوبي خلق كردند. ولي در فوتسال قانون نانوشته اي وجود دارد كه اگر گل نزنيم، گل مي خوريم.

وي ادامه داد: زماني كه بازي 3-3 مساوي شد بر اثر عدم تمركز دروازه بانمان گل چهارم را دريافت كرديم. در اين زمان به سيستم 5 نفره روي آورديم. ولي دراين حالت به گل نرسيده و تغيير سيستم داريم به همين دليل را كسب كرده و گل ششم را خورديم.

وي گفت: من اين هفته از نتيجه تيم راهي نبودم ولي مي توانم بگويم كه واقعاً بازي با كيفيتي را در برابر گسترش فولاد تبريز به نمايش گذاشتيم.

*عدم پخش تلويزيوني مهمترين عامل بي توجهي به فوتسال است

محمود خواركچي در خصوص مشكلات اين رشته به خبرنگار ما گفت: به فوتسال بي توجهي هاي زيادي مي شود. در شرايطي كه در تلويزيون ساعت ها ورزش هاي مختلف پخش مي شود رشته ، پخش زنده ندارد. اين مسأله من را عذاب مي دهد. چرا كه فوتسال جذابيت بالايي داشته و بدون شك مخاطب خواهد داشت. به همين دليل فكر مي كنم فوتسال ما مظلوم واقع شده است.

*داوران حرفه اي ايران امكانات آماتور دارند

سرمربي فيروز صفخ اصفهان با اشاره به امكانات داروي درايران و ا شتباهات قضاوت تصريح كرد: در كشورمان در شرايطي كه امكاناتمان آماتور است داوريمان حرفه اي است. من به عنوان سرمربي متوجه هستم كه داوران شرايط سختي دارند و جو سالن ها خيلي سنگين است ولي بايد محلي وجود داشته باشد كه داوران هر روز تمرين كنند و امكانات آماتور به دست بياورند تا اشتباهات داوري به حداقل برسد.

*مربي تيم ملي باشگاه ها را درك مي كند

خوراكچي با اشاره به همكاري تيم ملي با باشگاهها تصريح كرد: من از علي صانعي رضايت كامل دارم. صانعي به خوبي فوتسال رامي فهمد و با باشگاهها نهايت همكاري را داشته و شرايط باشگاهها را مراعات مي كند. اين حركت باعث مي شود كه هر دو طرف سود ببرند و كاملاً با هم هماهنگ باشند.

وي با اشاره به همكاري تيم ملي با باشگاهها تصريح كرد: در فوتسال يكي از علت هاي رشد كشورهاي مختلف هماهنگي تيم ملي و باشگاهي است.

شكي وجود ندارد كه اگر بازيكنان فوتسال در باشگاه هاي خوب بازي كرده و كسب تجربه كنند روز به روز رشد بيشتري داشته و مدتي بعد به تيم ملي راه پيدا مي كنند.

عملكرد خوب تيم ملي رابطه مستقيمي با باشگاه هاي توانمند فوتسال دارد. اين تعامل هم به نفع تيم ملي بوده و هم انگيزه بازيكنان جوان را بالا مي برد.

*نيم فصل دوم در جمع 4 تيم برتر بوديم

محمود خوراكچي در خصوص عملكرد فيروز صفه در ليگ برتر تصريح كرد: در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندي قرار داديم ولي اگر بخواهيم عملكرد باشگاهها را درنيم فصل دوم ا ختصاصاً مورد بررسي قرار دهيم متوجه مي شويم كه باشگاه فيروز صفه اصفهان در نيم فصل دوم جزء چهار تيم برتر قرار دارد. همين نتيجه با وجود اينكه جايگاه واقعي ما در ليگ برتر فوتسال نيست نشان دهنده اين است كه ما به مرور زمان شرايط تيمي را بهبود داده و نمودار عملكردمان رشد مورد توجه و خوبي داشته است به همين دليل كادر فني و مديريت از تيم راضي هستند.

وي ادامه داد: اميدوارم مشكلات فوتسال براي سال آينده به حداقل برسد و مسئولان مديراني كه فوتسال را در دست دارند براي ليگ برتر سال 91 به دنبال اين باشند كه در درجه اول پخش مستقيم گرفته و در درجه بعد دغدغه تيم ها را كاهش دهند.

وي در پايان با اشاره به بازيكنان تيمش گفت: من از بازيكنانم رضايت دارم چون همه تلاشمان پياده كردن خواسته هاي من است ولي اين هفته از دروازه بانانم راضي نبودم و اميدوارم هفته آينده عملكرد بهتري داشته باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار