مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از هنرمندان عرصه سینما در سیستان و بلوچستان در سی‌امین جشنواره فیلم فجر در زاهدان تقدیر می‌شود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره فیلم فجر با حضور مسئولان عالی رتبه استان، معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازیگران تراز اول، 29 بهمن در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در آیین اختتامیه، هنرمندان عرصه سینما در سیستان و بلوچستان مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.
مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سی‌امین جشنواره فیلم فجر همزمان با  10 استان دیگر در زاهدان برگزار می‌شود که پنج فیلم در سینمای اشراق زاهدان به مدت 10 روز در دو سانس بر روی پرده سینما رفته و یا اکران می‌شود.
دانشی ادامه داد: اکران فیلم‌های سینمایی در تالار اشراق مورد استقبال مردم زاهدان قرار گرفته است که این ما را در اجرای همه ساله برپایی این جشنواره ترغیب می‌کند.
وی بیان کرد: فیلم سینمایی "چک" به کارگردانی کاظم راست گفتار و بازیگری فرهاد آییش، همایون ارشادی و جمشید مشایخی امروز و فردا در دو سانس بر روی پرده سینمای اشراق زاهدان می‌رود.
مدیرکل ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین فیلم سینمایی "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیانی و بازیگری مهدی هاشمی، ژاله صامتی و مسعود کرامتی روزهای چهارشنبه و پنچ شنبه بر روی پرده سینمای اشراق می‌رود./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.