انتشارات حديث نينوا در قالب كتاب و سرگرمي‌هاي متنوع اقدام به معرفي شهداي هشت سال جنگ تحميلي، عمليات‌ها و شرايط دوران دفاع مقدس به كودكان پرداخته است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از ستاد خبري نمايشگاه‌هاي كتاب استان قم، انتشارات حديث نينوا بيش از 300 عنوان كتاب براي كودكان در نخستين نمايشگاه كتاب استان قم عرضه كرده كه از اين آثار تعدادي به معرفي شهدا اختصاص دارند.

كتاب‌هاي مانند رهبر 13 ساله، پرواز غريبانه، لحظه‌هاي مقاومت، شقايقي از كردستان و پرواز غريبانه از مجموعه كتاب‌هاي داستان زندگي شهداي شاخص دفاع مقدس هستند كه در اين نمايشگاه عرضه شده است.

اين انتشارات علاوه بر كتاب به معرفي شهدا و ديگر مسائل دفاع مقدس با استفاده از بازي‌هاي متنوع نيز پرداخته است.

تكاوران قهرمان يك مجموعه بازي است كه با هدف آشنايي با برخي عمليات‌هاي دفاع مقدس طراحي و ساخته شده است.

اين بازي شامل 33 عدد كارت و يك صفحه بازي است و به صورت شش نفره اجرا مي‌شود و با جذابيت نسبي مي‌تواند اطلاعاتي در زمينه دوران دفاع مقدس در اختيار كودكان و نوجوانان قرار دهد.

معرفي شهداي شاخص دفاع مقدس در قالب بازي گردونه‌اي كه بر اساس اطلاعاتي مانند تاريخ تولد، زمان شهادت، نحوه و محل شهادت طراحي شده از ديگر فعاليت‌هاي اين انتشارات است.

كارت‌هاي بازي حماسه ايثار بر اساس اطلاعاتي از عمليات‌هاي مشهور هشت سال دفاع مقدس و كارت‌هاي بازي يادياران با هدف آشنايي با سرداران شهيد از ديگر محصولات ارائه شده در اين غرفه است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.