مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش گفت: یک قلاده شیر به علت سوء تغذیه و نگهداری در شرایط نامناسب توسط شخصی در پارک پردیسان تلف شد.

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: حیوان مذکور در وضعیت بسیار نامطلوب جسمانی به علت سوء تغذیه و نگهداری در شرایط نامناسب توسط شخصی به نام شیرخدایی که در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری از گونه مورد نظر کرده بود .

وی ادامه داد: این حیوان در تاریخ یکم دی ماه به پارک طبیعت پردیسان تحویل شد و در تمام مدت نگهداری در پردیسان کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی از جمله رادیوگرافی تجویز داروهای تقویتی و جیره غذایی مناسب برای آن بعمل می آید.

محمدی تصریح کرد:‌به دلیل صدمات ناشی از سوء تغذیه از جمله نرمی استخوان و مواردی که در گزارش دامپزشک سازمان حفاظت محیط زیست تلف شد.

مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد:‌عواقب و مشکلات ناشی از نگهداری گونه های جانوری وحشی بودن مجوز سازمان در منازل مسکونی و شرایط نامناسب نگهداری جیره غذایی نامطلوب و همچنین احتمال شیوع بیماریهای مشترک به عهده سازمان حفاظت محیط زیست نمی باشد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار