بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خوزستان با صدور بيانيه‌اي از نيروهاي انقلابي خواست تا در آستانه انتخابات به خاطر مصالح زودگذر از سوژه سازي براي دشمنان پرهيز كنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خوزستان با صدور بيانيه‌اي با بيان اينكه انتخابات امسال بايد همچون نمايشگاهي در مقابل چشم ملت‌هاي رها شده از استكبار قرار گيرد، گفت: نيروهاي انقلابي به خاطر مصالح زودگذر از سوژه سازي براي دشمنان پرهيز كنند.

در این بیانیه آمده است: در خصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي مشاركت حداكثري، رقابتي بودن، سلامت و تشكيل مجلس كارآمد كه برآيند گفتمان «تعهد و تخصص باشد» را نياز كشور و انقلاب مي‌دانيم و با تلفيق خلوص و وحدت در عرصه انتخابات، انجام تكاليف شرعي و نتيجه‌گيري مطلوب را ماحصل نگشر عقلاني به صحنه انتخابات دانسته و اين مهم را به همه دلسوزان انقلاب اسلامي توصيه مي‌كنيم.

اين بيانيه مي‌افزايد: انتخابات از نگاه ما هم حق است و هم تكليف، حق انتخاب كردن از الزامات يك جامعه مردم سالار است و تكليف مسلماني جهت دهنده و متكامل كننده‌اي اين حق راي است، بنابراين براي رسيدن به حق و انجام تكليف همه مردم مسلمان كشور رابه حضور پرشور دراين عرصه سرنوشت ساز توصيه مي كنيم.

اين بيانيه با تاكيد بر اينكه دشمنان درصدد هستند با كاهش مشاركت مردم و القاء امنيتي شدن فضاي كشور اهداف سلطه جويانه خود را دنبال كنند، مي افزايد: نظام سلطه به دنبال ايجاد مانع بر سر راه قدرت يابي ايران اسلامي است و تحريم‌ها و فشارهاي اخير بين‌المللي هم در اين راستا طراحي است.

بنابراين به ملت هوشيار ايران عرض مي‌كنيم انتخابات 12 اسفند را به 9 دي ديگر تبديل كنند كه با حماسه 9دي در به خاك ماليدن پوزه استكبار شهره جهان شده‌ايد.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خوزستان در ادامه بيانيه خود آورده است: ما بيداري اسلامي و انقلاب‌هاي مردمي مسلمانان منطقه را الهام گرفته از مكتب رهايي بخش انقلاب اسلامي مي‌دانيم و جوانان پرشور و شهادت طلب آنان را سرمايه‌هاي بالقوه انقلاب اسلامي محسوب مي‌كنيم و معتقديم آرمان هاي امام راحل مبني بر تسلط مسلمانان بر منابع و منافع خويش، امروز در حال تحقق است.

اين بيانيه با بيان اينكه انتخابات امسال بايد همچون نمايشگاهي در مقابل چشم ملت‌هاي رها شده از استبداد و استكبار قرار گيرد، خاطرنشان مي كند: انتخابات امسال بايد الگويي از همدلي، وحدت ،رقابت و جلوه‌اي از مردم سالاري ديني به تصوير كشيد؛ بنابراين از همه نيروهاي مومن به انقلاب اسلامي مي‌خواهيم به خاطر مصالح زودگذر از خود تراشي و سوژه سازي براي دشمنان و نااهلان و نامحرمان پرهيز نمايند و رشديافتگي، تقوا و اخلاق سياسي را كه لازمه يك جامعه متدين و متمدن است را به رخ جهانيان كشند.

اين بيانيه با اشاره به اينكه ما همچنان بر اين باوريم كه وحدت اصولگرايان يك راهبرد استراتژيك در همه عرصه‌هاي انقلاب از جمله انتخابات پيش رو است، تصريح كرد: ما ضمن دعوت مجدد و چندباره همه گروه‌هاي اصولگرا به ائتلاف و انسجام و جلوگيري از تشتت اذهان و دلسوزان نظام بر اين نكته پافشاري داريم كه پرداختن به يكديگر و غافل شدن از دشمن اصلي و طراحي‌هاي پيچيده او عين بي‌بصيرتي است، بنابراين كشاندن علماي طراز اول كشور به منازعات زودگذر را امري غيرعقلاني و مغرضانه مي‌دانيم و با تاكيد بر پرچم‌داري روحانيت اصيل، هرگونه بي‌حرمتي در حق علماي طراز اول را نابخردانه و بي‌‌بصيرتي و مجرايي براي سوژه سازي دشمنان تلقي مي‌كنيم.

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خوزستان در بيانيه خود با اشاره به اينكه فرصت شش ماه اجراي قطعنامه اتحاديه اروپا بنابراظهار نظرهاي مقامات اروپايي به دليل شرايط حساس فعلي، مصرف بالاي اين كشورها در فصل سرما و همچنين كمبود ظرفيت اضافه توليد است، مي افزايد: ضروري است مسئولان به جاي متذكر شدن ضررهاي ناشي از تحريم به كشورهاي اروپايي، به وظيفه قانوني خود عمل كرده و در راستاي راهبرد اعلام شده از سوي رهبر معظم انقلاب، به تحريم‌هاي غرب پاسخ درخوري داده شود./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار