شهردار منطقه 8 گفت: ساماندهی پایانه های اتوبوس موجود، برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان از مهمترین اقدامات در دستور کار است که با جدیت دنبال می شود.

محمد مهدی شادالوئی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: پایانه اتوبوسرانی محدوده میدان رسالت با هدف جلوگیری از پراکندگی مسافر و کاهش بار ترافیکی ایجاد شده است و در این پایانه تعداد 56 دستگاه اتوبوس، شهروندانی را که قصد سفر به نقاط جنوب و جنوب غربی را دارند، جا به جا می کنند.

وی تأمین آسایش و ایمنی در عبور و مرور شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهسازی پایانه های ایستگاه حمل و نقل نقش بسزایی در ساماندهی سفرهای درون شهری ایفا می کند ضمن آنکه این اقدام از پراکندگی مسافران نیز جلوگیری می کند.

شهردار منطقه 8 بااشاره به ضرورت ساماندهی پایانه های ایستگاه حمل و نقل عمومی درون شهری خاطر نشان کرد: نصب انواع تابلوی ترافیکی، خط کشی ایستگاه اتوبوس، مرمت و نصب پل عابر پیاده رفع نقص چراغ های راهنمایی، مرمت و نصب سرپناه، نصب بنرهای ترافیکی، توزیع انواع بسته های آموزشی و ... از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 8 است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار