خط توليد كنسانتره آهن شركت فسفات اسفوردي توسط متخصصان اين شركت تعمير و بازسازي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)؛ محمد جواد فتوحي، مدير عامل مجتمع فسفات اسفوردي ضمن بيان اين مطلب افزود: اين خط آزمايش اوليه را با موفقيت گذرانده و در مرحله تكميل آزمايش نهايي است.

وي با بيان اينكه كارشناسان شركت انگليسي طراح و تامين كننده تجهيزات و ناظر اجرا، توانايي اصلاح و بازسازي اين خط را نداشتند، گفت: به همت متخصصان ايراني، بازسازي خط ياد شده در 4 بخش مكانيك، برق، ابزار دقيق و پروسس صورت گرفته است.

مدير عامل مجتمع فسفات اسفوردي با بيان اينكه خط توليد كنسانتره آهن اين شركت در سال 78 همزمان با خط توليد كنسانتره آپاتيت راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفت، ادامه داد: در گذشته، محصول توليدي از نظر عيار و كارايي شرايط مطلوبي نداشت و با توجه به اين كه اين خط با مشكلات سيستمي مواجه بود، كارشناسان خارجي در اصلاح خط ناتوان بودند و سبب شد خط توليد كنسانتره آهن متوقف و از مدار خارج شود.

وي تصريح كرد: اجراي اين پروژه و اصلاح خط به دست متخصصان ايراني، علاوه بر صرفه جويي قابل توجه در هزينه بازسازي، نقش مهمي در ارتقاي دانش فني و توانمندي متخصصان داخلي دارد. /ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار