سينماي ايران به دور از مافياي اكران بوده و كارگردانان ما نبود فيلم هاي بي محتوا و بدون مخاطب خود را به وجود مافيا نسبت ندهند.

سعيد سهيلي، كارگردان سينما در خصوص نبود مافياي اكران در سينماي ايران به خبرنگار بخش تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بايد انصاف داشته باشيم كه در صورت عدم فروش و ساخت يك فيلم، آن را به مافياي اكران نسبت ندهيم.
وي افزود: درصورت فروش و موفقيت يك فيلم نيز نبايد ابراز اميدواري از نبود مافياي اكران كرد چون معتقد به وجود آن در سينما نيستم.
سهيلي با اشاره به فيلم هاي ساخته شده توسط بودجه دولت اظهار داشت: فرياد مافياي اكران از دل كساني كه با بودجه هاي چند ميلياردي دولت اثري را ساخته اند درمي آيد.
سهيلي تصريح كرد: حال اگر فيلم اين كارگردانان فروش نرفت فرياد از حضور مافياي اكران مي‌زنند.
اين كارگردان اظهار داشت: معتقدم در مقابل فيلم و فيلمنامه خوب و حضور مخاطب چشمگير، كسي قدرت مقاومت و تضعيف فيلم و بيان مافياي اكران را ندارد.
وي با اشاره به يكي از دغدغه هاي مهم سينما و كارگردانان افزود: بيشتر دفاتر پخش فيلم ما بسيار ضعيف عمل كرده اند و سوال در خصوص اينكه چرا "فيلم ايران" و "پخش هدايت فيلم" قدرتمندند، جاي بحث فراوان دارد.
وي اظهار داشت: بايد دفاتر ديگر پخش فيلم به روز شوند و كار را به افراد مسئوليت پذير و علاقمند بسپارند.
وي افزود: بسياري از دفاتر پخش و ساعت كار آن ها بسيار كم بوده و عدم موفقيت آن ها را ناشي از ناكار آمد آمدن انها مي‌دانم.وي تاكيد كرد: من موافق حضور مافيا در دفاتر پخش "فيلم ايران" و "هدايت فيلم" نيستم و معتقدم دفاتر ديگر بايد در جهت به روز بودن بيشتر تلاش كنند.
وي با اشاره به قبول و حضور مافيا در خصوص ورود بازيگران به عرصه سينما و تلويزيون و تئاتر افزود: من با حضور مافيا در عرصه بازيگري موافقم چون اين مسئله نگذاشته حق به حق دار برسد.
سهيلي با اشاره به "شريفي نيا" به عنوان يكي از بزرگترين مافياي سينماي ايران، اظهار داشت: الان چندين مافيا به غير از "شريفي نيا" در سينماي ايران فعالند و متاسفانه بعضي از مسئولان دفاتر مجله و روزنامه ها هم وارد اين جريان شده اند.
وي ادامه داد: گاهي با ورود افراد نابازيگر و شايعه سازي هاي بسيار از سوي افراد فعال در حوزه يا عرصه بازيگري، ما تصور رفتن بزرگان سينماي ايران را از كشور مي دهيم.
وي خاطرنشان كرد: مافياي اين كار بدانند كه ورود افراد نابازيگر باهر گونه ترفند، در آخر منجر به صدمه زدن به سينما و خود آن افراد مي‌شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار