رييس سازمان ليگ فدراسيون كاراته گفت: جلسات مختلي را با كارشناسان و مربيان تيم ها تشكيل داده و ليگ كاراته را به نحوي برگزار مي كنيم تا بيشترين بازدهي را شاهد باشيم.

حسين دهقاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ليگ هاي كاراته 90 در بخش آقايان، 21 بهمن با انجام ليگ هاي دسته يك و آينده سازان به پايان رسيد.

وي تصريح كرد: پيش از آغاز ليگ 91، جلسات مختلفي را با كارشناس و سرپرستان و مربيان تيم ها برگزار مي كنيم و طي آنها ليگ كاراته 90 را آسيب شناسي خواهيم كرد.

دهقاني افزود: پس از شخصي شدن نقاط ضعف و قوت ليگ 90، درصد رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت آن بر مي آييم تا در سال آتي ليگي حرفه اي داشته باشيم.

وي گفت: درصدد برگزاري هر چه بهتر ليگ هاي كاراته هستيم. البته هنوز هم مشكلاتي را در ليگ شاهد هستيم كه اميدواريم بتوانيم با كمك جامعه كاراته و كارشناسان اين نواقص را بر طرف كنيم.

رييس سازمان ليگ فدراسيون كاراته تصریح کرد: نداشتن سالن اختصاصي براي برگزاري ليگ، مشكلاتي را برايمان بوجود مي آورد و بايد زمان زيادي را صرف برطرف كردن اين مشكلات كنيم.

دهقاني ادامه داد: تلاش مي كنيم ليگ كاراته را دگرگون كنيم و ليگي را شاهد باشيم كه به درد كارته كشور بخورد. وي گفت:‌نمي خواهيم فقط به دنبال برگزاري ليگ باشيم، بايد تغييراتي را در ليگ هاي كاراته بوجود آوريم تا در آينده شاهد برگزاري ليگي پر بار باشيم.

وی در مورد آغاز ليگ سال 91 گفت: تلاش مي كنيم تا ليگ سال 91 را از خرداد ماه آغاز كنيم تا تيم ملي نيز بتواند نهايت استفاده را از اين رقابت ها داشته باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار