ايفاي نقش در تئاتر به دليل تعلق من به اين جامعه و تاثيرگذاري آن در تک تک رفتارها و زندگي واقعي ام بسيار جذاب است.

بابک حميديان بازيگر تئاتر و سينما و تلوزيون که کانديداي دريافت جايزه بهترين بازيگر مرد براي نمايش "عشق و عاليجناب" به نويسندگي و کارگرداني حسين پاکدل در جشنواره سي ام تئاتر فجر بود درخصوص اين جايگاه به

خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران

گفت: امسال در دو نمايش "عشق و عاليجناب" به نويسندگي و کارگرداني حسين پاکدل و "آمديم نبوديد رفتيم" به نويسندگي محمد چرمشير و کارگرداني رضا حداد حضور دارم اما در کل دريافت جايزه تئاتر هميشه برايم لذت بخش است، زيرا خاستگاه اصلي من تئاتر بوده و اين مسئله يادآوري مي شود.

وي افزود: جايزه تئاتر فرهنگي تر و هنرمندانه تر از سينما بوده و به نظرم دريافت اين جايزه بسيار جذاب و دلپذير است.

حميديان با اشاره به اينکه به طور عميق متعلق به جامعه تئاتري است، بيان داشت: همان طور که نقش يک انسان ناشنوا در فيلم "بي پولي" را براي اولين بار تجربه کردم و آن نقش به شدت وارد زندگي روزمره من شد ايفاي نقش محسن عاليجناب در نمايش "عشق و عاليجناب" نيز همين تاثير را گذاشت، اين نقش وارد زندگي واقعي من شد و در تک تک رفتارهايم موثر بود.

اين بازيگر اظهار داشت: زمان اجراي اين نمايش براي داوران جشنواره تئاتر فجر به نوعي گره هايم را باز مي کردم و به نظرم اتفاق بسيار شاعرانه اي بود.

وي خاطرنشان کرد: من به اين مسئله بسيار معتقدم که کائنات هر آن چه را که با عشق از انسان مي گيرند با عشق نيز به انسان باز پس مي دهند.

گفتني است، سي امين جشنواره تئاتر فجر 22 بهمن به کار خود پايان داد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار