در آیینی دومین جشنواره پویانمایی موج با معرفی 33 برگزیده این جشنواره پایان یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، هیئت داوران متشکل از جواد رمضانی، علیرضا اوجی و محمد علی یزدان شناس در بخش‌های مختلف گروه سنی کودک 9 نفر برگزیده را معرفی کردند.

بر این اساس از بخش «کودک» جشنواره و در بخش ایده، آناهیتا یزدان شناس با فیلم «اخلاقتو خوب کن» از مرکز بوشهر1، در بخش طراحی و ساخت صحنه، پرنیان ستار پناهی با فیلم «رنگ مرا عوض کن» از مرکز دیلم، در بخش طراحی و ساخت کاراکتر، شکیبا برقی نژاد با فیلم «قهرمان یا پهلون» از مرکز اهرم به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

همچنین در بخش پویانمایی، فاطمه تراکمه با فیلم «یک تصویر یک نیاز» از مرکز بوشهر 2 ، در بخش تصویر، دریا دامغانی با فیلم «تنها آرزوی گنجشک» از مرکز دیلم، در بخش موسیقی و فضا سازی، آناهیتا یزدان شناس با فیلم«اخلاقتو خوب کن» از مرکز بوشهر1، در بخش تدوین، ایلیا رمضانی با فیلم «من فضا را دوست دارم» از مرکز بوشهر 1 حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در بخش کارگردانی، از ایلیا رمضانی با فیلم «من فضا را دوست دارم» از مرکز بوشهر 1 و در بخش مربی راهنما، قمر غلامیان برای فیلم «تنها آرزوی گنجشک» از مرکز دیلم تقدیر و جایزه جشنواره اهداء شد.

در بخش «نوجوان» جشنواره در بخش ایده، مریم حیدری با فیلم «آن بالا این پایین» از مرکز دالکی، در بخش طراحی و ساخت صحنه، فاطمه آبیاری با فیلم «راضی و ناراضی» از مرکز ریگ، در بخش طراحی و ساخت کاراکتر، فاطمه پورشمس با فیلم «صبح بخیر پرنده» از مرکز اهرم، در بخش پویانمایی، رضوان حاجی زاده با فیلم «تاب تاب عباسی» از مرکز شماره 1بوشهر، در بخش تصویر، امید کاووسی با فیلم «تو نیکی می کن و ...» از مرکز وحدتیه، در بخش موسیقی و فضا سازی، سیده طاهره جعفری با فیلم« اگر من مادر باشم» از مرکز وحدتیه، در بخش تدوین، آذر رواندوست با فیلم «آن بالا این پایین» از مرکز دالکیبه عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

همچنین در بخش کارگردانی، مریم علی یاری با فیلم «نقاشی من» از مرکز گناوه و در بخش مربی راهنما، زهرا میرزایی خواه برای فیلم «صبح بخیر پرنده» از مرکز اهرم تقدیر و جایزه جشنواره اهداء شد.

در بخش «مربیان کانون» در بخش ایده، حمیده ناجی با فیلم «سیب» از مرکز شماره 1 بوشهر، در بخش طراحی و ساخت صحنه، منظر قنبر پور با فیلم «روزهای تعطیل» از مرکز شماره 2 بوشهر، در بخش طراحی و ساخت کاراکتر، فرخنده ظریف‌پور با فیلم «سیب» از مرکز شماره 1 بوشهر، در بخش پویانمایی، زهرا میرزایی خواه با فیلم «چه کار کنم» از مرکز اهرم، در بخش تصویر، کیانوش قنبری با فیلم «سیب» از مرکز شماره 1 بوشهر، در بخش موسیقی و فضا سازی، سوسن حیاتی با فیلم« زنگ در خانه» از مرکز دیلم، در بخش تدوین، کیانوش قنبری با فیلم «سیب» از مرکز شماره 1 بوشهر برگزیده شدند.

در بخش «آزاد» جشنواره نیز در بخش ایده، داریوش غریب زاده با فیلم «سیاره غمگین» از بوشهر؛ در بخش طراحی و ساخت صحنه، سید سعید مدنی پور با فیلم «کله پر بی کله» از عالیشهر، در بخش طراحی و ساخت کاراکتر، سمانه قنبر پور با فیلم «رویای شیرین» از صدا و سیمای مرکز بوشهر، در بخش پویانمایی، زیبا توسلی با فیلم «گاو صندوق» از صدا و سیمای مرکز بوشهر ، در بخش موسیقی و فضا سازی، مهدی امانی با فیلم«تا برایم نفس» از صدا و سیمای مرکز بوشهر،در بخش تدوین، هاله چهله زاده با فیلم «سیاره غمگین» از بوشهر، همچنین در بخش کارگردانی، هاله چهله‌زاده با فیلم «سیاره غمگین» از بوشهر لوح تقدیر و جایزه جشنواره را دریافت کردند.

همچنین با رای هیئت داوران جشنواره با اهداء عروسک «دارا و سارا»، جایزه نقدی و لوح تقدیر، بطور ویژه از شرکت کننده ناشنوا؛ طاهره اشرفی از اهرم تقدیر شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.