"خوشا شيراز" عنوان برنامه اي به تهيه کنندگي هادي قندي است که سعي دارد در قالب يک برنامه ترکيبي ارائه دهنده فرهنگ اصيل خطه اي از ايران زمين باشد.

هادي قندي تهيه کننده برنامه "خوشا شيراز" در گفتگو با

خبرنگار حوزه راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: طرح اوليه اين برنامه که تاکنون توانسته مخاطبان بسياري را به خود جلب کند از سال 87 شکل گرفت و از اواخر سال 88 اين طرح شکل توليد به خود گرفت.

وي تصريح کرد: اين برنامه با برخورداري از آيتم هاي متنوع و جذاب توانسته مخاطبان بسياري را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کند به طوري که هم اکنون "خوشا شيراز" در 16 کشور دنيا نيز مخاطبان بسياري يافته است.

قندي افزود: اين برنامه در راستاي ارائه الگوهايي از زندگي که به نوبه خود مي‌توانند آرامش فردي و اجتماعي ايجاد کنند توليد شده و نماز و تاثيرات آن در زندگي، ‌احترام به والدين، نقش انتظار فرج در تمامي طول زندگي از جمله پيام هايي است که "خوشا شيراز" در جهت نهادينه کردن هر چه بيشتر آن ها در تلاش و تکاپو است و اين موضوعات از سوي مهمانان حاضر در لوکشين برنامه به مخاطبان اين برنامه انتقال داده مي‌شود.

گفتني است، بسياري از مهمانان اين برنامه که از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان ورزشکاران و نخبگان ملي هستند براي اولين بار از قاب اين برنامه مقابل دوربين قرار مي‌گيرند.

قندي افزود: اين برنامه به زودي با افزوده شدن آيتم هاي جديد و متنوع ديگري چون مسابقه گفتگو صميمانه با هنرمندان کشور در جمع خانوادگي آن ها، ارتباط تلفني با آن ها و پخش ووله هاي جديد روي آنتن مي رود.

وي با بيان اينکه پخش برنامه "خوشا شيراز" تا اواسط سال آينده ادامه خواهد داشت، گفت: اين برنامه در آستانه تحويل سال و آغاز نوروز 91 با پخش ويژه برنامه اي جذاب و ديدني ايرانيان را در آغاز سال نو همراهي مي‌کند.

اين تهيه کننده اظهار داشت: امير جوشقاني و محمد سلوکي از جمله مجرياني بودند که اجراي چندين قسمت از اين مجموعه برنامه را برعهده داشتند و هم اکنون نيز به دليل استقبال زياد مخاطبان از اجراي سيد علي ضيا پخش اين برنامه با همکاري وي ادامه خواهد داشت.

قندي گفت: اين برنامه از مکان هاي تاريخي شهر شيراز روي آنتن مي رود که سعي کرديم از اين مکان ها فقط به عنوان لوکشين استفاده نشود بلکه اين مکان ها را که گوياي فرهنگ و تمدن کهن ايران زمين است در قاب تصوير به مخاطبان معرفي و شناسانده شود.

وي خاطرنشان کرد: اين برنامه با حمايت هاي همه جانبه محمدباقر کشفي مديرکل صدا و سيماي استان فارس و همچنين محمد دلاوري معاون سيماي استان فارس تهيه و توليد شده است.

يادآور مي شود، اين برنامه تلوزيزيوني که جمعه ها ساعت 9 تا 11 ظهر روي آنتن مي رود کاري از گروه اجتماعي شبکه استاني فارس است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار