رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر از دستگیری 10 متخلف در قالب 4 گروه شکارچی در این شهرستان خبر داد.

مهدی توکلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه در کاشمر اظهار داشت : این تعداد شکارچی متخلف در حوزه استحفاظی شهرستان و در منطقه

شکار و تیراندازی ممنوع سید مرتضی به جرم  شکار  غیر مجاز پرندگان وحشی بدون پروانه شکار- شروع به شکار - حمل و نگهداری اسلحه غیر و تمرد از دستور مامورین یگان حفاظت محیط زیست (ضابطین قضایی )دستگیر شدند.

وی با تاکید بر این که متخلفین دستگیر شده جهت پیگیری و اعمال قانون با تشکیل 4 پرونده به مراجع محترم قضایی شهرستان معرفی شدند خاطر نشان کرد :  از ناحیه شکارچیان 6 قطعه پرنده وحشی- 5 قبضه سلاح شامل: یک قبضه سلاح گلوله زنی دوربین دار و مجهز-یک قبضه سلاح گلوله زنی خفیف  و 3 قبضه سلاح ساچمه زنی تکلول و ته پر به همراه  16 تیر فشنگ گلوله زني پر، 2 دستگاه دوربین چشمی ، 3 عدد چاقوی ذبح ، قطار فشنگ چرمی- انواع فشنگ ساچمه  4 پاره غیر مجاز و سایر ادوات شکار و صید  کشف و ضبط گردید .

توکلی از کلیه علاقمند به محیط زیست و طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات شکار و صید و نیز آلوده سازی محیط زیست مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست کاشمر اطلاع تا برابر قانون اقدام گردد .

وی همچنین تاکید کرد :  دارندگان سلاح های مجاز شکاری اعم از گلوله زنی و ساچمه زنی نیز با رعایت کامل قوانین و مقررات حمل سلاح ، از تحویل اسلحه به افراد غیر و حمل سلاح در منطقه شکار و تیر اندازی ممنوع جدا خودداری نمایند/س

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.