رئيس شوراي قضايي فارس حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن سال 90 را پاسخ دندان شكني به ياوه گويي ها و تحريم هاي بي نتيجه غرب عليه نظام و مردم ايران عنوان كرد.

مسئولان قضايي، كاركنان، اعضاي ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي و پايگاه مقاومت بسيج دادگستري فارس، هم صدا با مردم ايران و همراه با مردم انقلابي استان فارس با حضور در راهپيمايي 22 بهمن، با آرمان هاي امام راحل(ره) و انقلاب تجديد ميثاق كردند.

همزمان با 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و اهپيمايي ضد استكباري مردم انقلابي فارس، كاركنان دادگستري فارس نيز در كنار مردم شهيد پرور شيراز غريو استقلال، آزادي،‌جمهوري اسلامي سردادند.

در اين مراسم پرشكوه كه از ميدان امام حسين آغاز و تا ميدان احمدي و مقابل بارگاه ملكوتي احمدبن موسي شاهچراغ(ع) ادامه يافت،‌رييس كل دادگستري فارس به همراه دادستان عمومي و انقلاب شيراز و جمعي از قضات و كاركنان از ابتداي مراسم در راهپيمايي حضور يافتند.

در حاشيه اين راهپيمايي رئيس كل دادگستري فارس ضمن تقدير از حضور پرشور مردم فارس در راهپيمايي روز 22 بهمن ضمن تبريك سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و تقارن مبارك آن با ايام ميلاد با سعادت نبي مكرم اسلام حضرت محمد (ص) گفت: مردم فارس حضور بسيار با شكوهي در راهپيمايي 22 بهمن سال جاري داشتند و اين امر حكايت از بصيرت بالا، هوشياري و موقعيت شناسي مردم اين خطه از كشور دارد.

خدائيان افزود: مردم به خوبي به نداي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر حضور در راهپيمايي لبيك گفتند و حضور مردم در اين برهه از زمان مصادف است با خيزش و بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه موجب دلگرمي مردم آن كشورها و استقامت آنان در برابر استكبار جهان است.

وي خاطرنشان كرد: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن سال 90 پاسخ دندان شكني است به ياوه گويي ها و تحريم هاي بي نتيجه غرب كه 33 سال است عليه نظام و مردم ايران توطئه مي كنند.

رئيس شوراي قضايي فارس افزود: در اين روز توطئه ها و برنامه هاي دشمنان انقلاب به شكست انجاميد و به زودي نيز همين مردم انقلابي با حضور موثر خود در صحنه انتخابات بار ديگر حماسه آفرين خواهند بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.