سرپرست تيم جهان فولاد غرب گفت: در بازي با تيم اتحاد تنها با انگيزه، برد به مصافاين تيم رفتيم كه متاسفانه مشكلاتي از قبيل ناداوري باعث شد كه برنده اين بازي نباشيم و به نظرم حق ما در اين مسابقات تساوي نبود.


مهدي مهدي‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: در هفته پاياني دور رفت مسابقات ليگ برتر بوكس كه ديروز 21بهمن برگزار شد به مصاف تيم اتحاد از سيستان و بلوچستان رفتيم كه متاسفانه نتوانستيم نتيجه لخواهمان را كسب كنيم.
در اين دوره از رقابت‌ها باز هم شاهد قضاوت نادرست داوران بوديم كه همين امر موجب شد كه نتوانيم پيروز ميدان شويم و با نتيجه مساوي كه حقمان نبود اين شهر را ترك كنيم.
وي بيان داشت‌:‌در اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر بوكس باز هم در دو وزن 75و 69 كيلوگرم از سوي داور مسابقات شاهد قضاوت نادرست بوديم كه همين امر موجب شد كه با امتياز 5-5 بازي‌ها را به اتمام برسانيم.
تيم ما براي برد مقابل اين تيم جوان و نوپا حاضر شده بود كه متاسفانه با توجه به برخي از مسائل و حواشي موجود در سالن مسابقات نتوانست عملكرد مطلوب خود را بدست آورد.
مهدي‌پور اظهار داشت:‌تيم سيستان و بلوچستان در اصل تنها يك برد را در مقابل ما داشت چرا كه در 2 وزن به علت ناداوري پيروز ميدان شدند و دو وزن ديگر را به دليل حضورنداشتن مشت‌زنانمان توانستند امتياز را كسب كنند پس اين تساوي به حق نبود و ما بايد تيم اتحاد را با امتياز 9 بر 1 مي‌برديم.
*به سازمان ليگ اعتراض خواهيم كرد
سرپرست تيم جهان فولاد غرب بيان داشت:‌متاسفانه در وزن 69 كيلوگرم داور وسط جعفري بسيار بد قضاوت كرد طوري كه مرتضي سپهوند بوكسور با تجربه و فني كشورمان مقابل يك مشت‌زن جوان و كم تجربه مغلوب شد به طور قطع به سازمان ليگ و كميته انضباطي به نحوه قضاوت اين داور شكايت خواهيم كرد و جواب حق خوري وي را خواهيم داد.
وي در خصوص ميزباني تيم اتحاد بيان داشت:‌متاسفانه در اين رقابت‌ها از سوي ميزبان شاهد برخي مسائل بوديم چرا كه مسئولان تيم ميزبان طوري برنامه‌ريزي كرده بودند كه جو اطراف رينگ مسابقات متشنج نشود تا مشت‌زنانمان نتوانند به خوبي مبارزه كنند و با نام آرام كردن جو و فضاي سالن مسابقات تمركز مبارزه كردن بوكسورهايمان را گرفتند و با نا جوانمردي اين 5 امتياز را نصيب خود كردند.
مهدي پور اظهار داشت: اميدوارم در مساباقت دور برگشت ليگ بوكس در سال آينده مسئولان سازمان ليگ توجه بيشتري به داوران حاضر در مسابقات ليگ داشته باشند و از داوران با تجربه براي اين رقابت‌ها استفاده كنند تا شاهد قضاوت هاي درست و به حق از سوي اين داوران باشيم.
وي خاطر نشان كرد:‌ در دور برگشت مسابقات ليگ بوكس به طور قطع با تركيب اصلي خود به مصاف تيم اتحاد خواهيم رفت و با امتياز (0-10) اين تيم نوپا و گمنام را شكست مي‌دهيم تا با اقتدار قهرمان اين دور از رقابت‌ها شويم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار