رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه محاکمه عوامل پرونده اختلاس اخیر بانکی تا آخر بهمن ‌ماه آغاز می‌شود گفت: نظام اسلامی در مبارزه با فساد جدی است و اجازه نمی‌دهیم فساد در کشور ریشه بدواند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش انقلاب اسلامی و عدالت‌گستری اظهار داشت: قوه‌ قضائیه در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گام‌های بلندی برداشته و در این مورد بخش‌های مختلف مجموعه قوه قضائیه نظیر دیوان عدالت اداری و دستگاه‌های نظارتی تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند تا سلامت اداری را ارتقا دهند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از مسائل مهم برای اعتمادسازی، انسجام ملی و پایداری و استقامت ملی را سلامت نظام اداری دانست و اضافه کرد: هنوز راه بسیاری مانده و باید همکاران در این مورد تلاش داشته باشند و در این راستا یکی از مسائل مهم برای اعتمادسازی، انسجام ملی و پایداری و استقامت ملی سلامت نظام اداری است.

وی ابراز داشت: نظام اسلامی در مبارزه با فساد از تمام جنبه‌ها مصمم و جدی است و ما اجازه نمی‌دهیم تا فساد در این کشور ریشه بدواند، شبکه بسازد و نهادینه شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تفکر عمومی نسبت به قوه قضائیه ارتقا داشته و بهبود یافته است خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی اراده قوی برای مبارزه با فساد دارد و اجازه نمی‌دهیم که فساد در جامعه ریشه بدواند.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما اگر بخواهد هم از درون جامعه و هم از برون از مرزها استوار بماند باید حامل ارزش‌های اخلاقی و مفاهیم اخلاقی باشد و اخلاق باید در صدر فعالیت‌های ما، تبلیغات، دعوت‌ها و پیام‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به موضوعات عدالت و امنیت در جامعه نیز بیان کرد: در موضوع عدالت باید در جامعه هم قوانین و هم رفتار عادلانه و منصفانه حاکم باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.