قايقران آبهاي آرام كشورمان تمرينات آمادگي خود را براي حضور در تست انتخابي المپيك لندن آماده مي‌كند.

امين بوداغي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ پس از برگزاري مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك لندن در تهران از سوي كادر فني از قايقرانان تست آمادگي به عمل آمد و با توجه به مشكل تحصيلي نتوانستم در اين تست حضور پيدا كنم به همين دليل حضور در اردوي تيم ملي را از دست دادم.

وي گفت:‌ با وجود اينكه از حضور در اردوي آماده سازي باز ماندم اما با اين حال تمرينات انفرادي خود را از زمان پايان مسابقات انتخابي المپيك در بابلسر پيگيري كردم.

بوداغي افزود: با وجود سردي هوا و شرايط نامناسب جوي اما با اين حال تمرينات آماده‌سازي خود را هر روز به صورت فشرده پيگيري مي‌كنم و حضور يك مربي بر سر تمرينات از اهميت بسيار زيادي برخودار است و با وجود اينكه تمريناتم به صورت انفرادي پيگيري مي‌شود اما خوشبختانه از آمادگي خوبي برخوردارم.

وي در خصوص حضور در المپيك لندن اظهار داشت:‌در حال حاضر قايقران كشورمان در 2 بخش آقايان و بانوان در اردوي مالزي به سر مي‌برندو پس از بازگشت از مالزي با انجام تست انتخابي نفرات اعزامي به لندن مشخص مي‌شوند.

قايقران آبهاي آرام كشورمان خاطرنشان كرد: در مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك لندن در تهران احمدرضا طالبيان و آرزو معتمدي توانستند سهميه المپيك لندن را بدست آورند اما با توجه به اينكه سهميه لندن به قايق تعلق مي‌گيرد نه فرد،‌ساير ملي پوشان اين شانس را دارند با ثبت ركوردهايي بهتر از طالبيان و معتمدي راهي لندن شوند.

وي يادآور شد: طالبيان در مسابقات آسياي تهران بسيار خوب ظاهر شد و توانست با اختلاف 4 ثانيه از حريفان خود صاحب سهميه المپيك شود.

بوداغي در خصوص شرايط برپايي اردوي آماده سازي در مالزي گفت: با توجه به شرايط جوي مناسب مالزي انجام تمرينات در اين كشور بهتر از تهران است.

وي تاكيد كرد: طالبيان در رشته كاياك 1000 متر صاحب سهميه المپيك شد و قرار است من نيز در اين رشته شانس خود را براي كسب ورودي امتحان مي‌كنم، خوشبختانه در حال حاضر در شرايط خوبي به سر مي‌برم و هر ملي‌پوشي كه لياقت داشته باشد مجوز لندن را بدست مي‌آورد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار