فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با آموزش و سازماندهی نیرو و سپردن امنیت مرزها به دست خود مردم بخصوص در جنوب سیستان و بلوچستان نتایج بسیار خوبی كسب كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ 'محمد پاكپور' امروز در مراسم افتتاح پادگان شهید بصیرت 'مولوی مصطفی جنگی زهی' در چابهار افزود: نیروی زمینی سپاه در كنار اقدامات امنیتی با در نظر گرفتن اصل محرومیت زدایی، فعالیتهای مردم یاری فراوانی را در دست انجام داشته و دارد.
وی با بیان اینكه نیروی زمینی سپاه از سال 1388 مسوولیت امنیت سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت، گفت: سپاه با دیگر اقدامات عمرانی و نیز ایجاد بیمارستانهای صحرایی و ارائه خدمات پزشكی مختلف و انجام جراحیهای بزرگ در سایر حوزه ها تاثیرگذار بوده است.
سردار پاكپور اضافه كرد: سازماندهی نیروهای مردمی از سوی سپاه و واگذاری امنیت مرزها به خود آنان باعث خنثی شدن عملیات تروریستی و شیطنت های تفرقه افكنانه دشمنان و مزدوران بیگانه شده است.
این فرمانده سپاه هدف از راه اندازی پادگان جنگی زهی در چابهار را تربیت نیرو به منظور تامین امنیت پایدار در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان عنوان كرد.
فرماندار چابهار نیز در این مراسم با تبریك دهه فجر گفت: پادگان اصلی سپاه قلب بزرگ ملت ایران است و این عامل اصلی رمز موفقیت در كنترل بحرانها و برخورد با فتنه ها از ابتدای انقلاب تاكنون بوده است.
ایرج حیدری' افزود: نیروهای سپاه بخاطر داشتن ایمان به خدا، حركت كردن و تبعیت محض حول محور عمود خیمه انقلاب و ولایت مطلقه فقیه همواره در تامین امنیت و مقابله با حملات كینه توزانه دشمنان نقش سرنوشت سازی ایفا كرده اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاكنون درصدد جدایی مردم از ولایت بوده است اما با گذشت 33 سال نتوانسته به خواسته خود برسد و این آرزو را به گور خواهد برد.
حیدری اظهار داشت: بر اساس فاكتورهای 14 گانه امنیتی شهرستان چابهار از امن ترین مناطق ایران است و افزایش شمار پروازها و حمل بار و مسافر و نیز توسعه سرمایه گذاری و گردشگری منطقه موید همین موضوع است. /س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.