ملي‌پوش تيراندازي بانوان جانباز و معلول معتقد است موفقيت در پارالمپيك مستلزم برنامه ريزي منسجم و تجهيزات مورد نياز ورزشكاران است.

ساره جوانمردي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: مسابقات جهاني آيواز از سطح بسيار بالايي برخوردار بود، ولي خوشبختانه با توجه به تمرينات قبل از حضور در اين مسابقات موفق به كسب مدال طلا و كسب سهميه پارالمپيك شدم كه در رشته تپانچه بادي 13 كشور در رقابت هاي آيواز حضور داشتند.

وي افزود: متاسفانه فدراسيون معتقد است هر ورزشكاري در شهرستان خود تمرينات را دنبال كند و از آنجايي كه اگر تمرينات ورزشكاران بلندمدت باشد اين امر براي سرمربي كه بايد به شهرستان هاي مختلف برود، امكان پذير نخواهد بود كه در اين مورد بايد برنامه‌هاي منسجم تري صورت گيرد.

ملي‌پوش تيراندازي بانوان جانباز و معلول در پايان خاطر نشان كرد: تجهيزات در شهرستان زياد نيست و اگر اردوها در تهران برگزار شود بسيار عالي خواهد بود به طور مثال خط ديجيتال در سالن هاي تيراندازي شهرستان وجود ندارد، اما اگر مسؤولان ما را حمايت كنند و تجهيزات بيشتري را در اختيارمان قرار دهند، روند آماده هاي ما بهتر خواهد شد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار