يكي از مخاطبان باشگاه خبرنگاران پس از انتشار خبري از ماموريت هاي جديد اردشير اميرارجمند از اعضاي كميته خارجي شوراي هماهنگي فتنه گران، آدرس منزل وي در فرانسه را منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، يكي از مخاطبان باشگاه خبرنگاران پس از انتشار خبري از ماموريت هاي جديد اردشير اميرارجمند از اعضاي كميته خارجي شوراي هماهنگي فتنه گران،  آدرس منزل وي در فرانسه را در يكي از كامنت هاي خبر مذكور بدين شرح منتشر كرد:

champagne  de  rue  8  schiltigheim  67300

اين مخاطب همچنين خبر داده كه اين منزل توسط سرويس اطلاعاتي DST براي اميرارجمند خريداري شده و توسط ماموران اين سرويس نيز از وي محافظت مي شود.

اردشیر امیر ارجمند، ۵۲ ساله، مشاور و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در سال 88 بود.

مادر وی "افسر محرم زاده" هوادار منافقین بوده که فوت کرده است اما "منصور امیر ارجمند" برادر بزرگ اردشیر از منافقین فعال در بخش اطلاعات شهر استراسبورگ فرانسه است.

 

برادر بزرگ اميرارجمند قبل از انقلاب نیز توده ای بوده و منزل وی در زمان فاز نظامی منافقین در اوایل پیروزی انقلاب محل اختفای تعدادی از سران منافقین بوده است.

 

همچنین هنگامی که اردشیر امیر ارجمند پس از اینکه در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ دستگیر و سپس آزاد می شود، برادرش منصور سعی داشته به کمک منافقین فرزندان و همسر اردشیر را از ایران خارج کند.

 

خواهر بزرگ اردشیر امیر ارجمند" نازی امیر ارجمند" کارمند حزب رستاخیز و لیلی امیر ارجمند از بستگان نزدیک وی منشی فرح پهلوی بوده است.

 

امیر ارجمند از دهه 60 با جریان نفاق ارتباط برقرار کرده بود و پس از فتنه 88 مشخص شد كه بیانیه‌هاي جنبش سبز را وی تدوین و موسوی آنها را امضا می‌کرد.

 

اردشير اميرارجمند در راستاي پروژه ضدانقلابي هديه 60 اخيرا وظيفه اخذ امكانات و پشتيباني و رابط بودن سرويس امنيت داخلي فرانسه معروف به DST را بر عهده گرفته است./ط

براي ديدن ويژه نامه باشگاه خبرنگاران درباره پروژه ضدانقلابي هديه 60 اينجا كليك كنيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار