دانشگاه آزاد طي بيانيه اي اعلام كرد: انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی راد مردانی فداکار و مردمی ایثارگر و بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛متن بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زير است:

یوم الله 22 بهمن یادمان حماسه پیروزی،روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی راد مردانی فداکار و مردمی ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران ترسیم شد و علیرغم ناباوری مأیوس دلان داخلی و کج اندیشان خارجی به تمامی محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان پشت پا زد؛ که می‌توان بدون اتکای به شرق و غرب و با اتکال به نیروی لایزال الهی بپا خاست و با بردباری توأم با ایمان به مبدأ هستی بر ناممکن ها فائق آمد و زمینه تحقق جامعه ای اسلامی مبتنی بر ارزش‌های ناب اسلام را فراهم ساخت و بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و روزها یکی پس ازدیگری سقـوط ظلم و طلـوع فجـر را مژده می داد، تا آنکه سرانجام در 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر تهدیدات و انواع سلاح های دشمنان غالب شد.

استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعم از مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سراسر کشور ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، با حضور در صحنه های مختلف، همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگی و یکپارچگی، دست در دستان پرمهر دیگر اقشار مردم شریف گذاشته و همه اقشار دانشگاهی را به حضور عالمانه و آگاهانه در صحنه، همچون گذشته خوانده و به وفاداری خود به منویات اسلام عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکید ورزید./خ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار