دبيرکل جبهه حاميان ولايت مجلس را نيازمند کانديداهايي اصلح به دور از هر گونه دورويي دانست و گفت: مجلس نيازمند افرادي کارآمد است تا دولتي وامدار را شکل ندهد؛ چراکه مجلس آتي، دولت آتي را شکل داده پس همچنين بايد بتواند ايجاد تحول کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دلاور صيامي در جلسه شب گذشته جبهه حاميان ولايت با اشاره به بحث بيداري اسلامي در منطقه اظهار داشت: علي رغم اينکه آمريکا و انگليس و عده اي بدخواهان به دنبال کمرنگ ساختن بحث بيداري اسلامي بودند، اما مردم به آنان فهماندند که از راه امام(ره) کوتاه نيامده و با ازدياد فشارها، قدرت و توان مردم هرچه تمام تر براي حفظ اين انقلاب بيشتر مي شود.
وي با بيان اين مطلب که مردم بي زار از گفتمان آمريکا هستند، گفت: ترفندهاي گوناگون تاثيري در ايران نخواهد داشت.
صيامي در ادامه اظهارات خود با تاکيد بر اينکه طبل اقتصادي براي جنگ در کشور آغاز شده است، گفت: عربستان، شاه خيانتکار در دنيا است و با پيش کشيدن جنگ اقتصادي، خائن به تمامي کشورهاي جهان است.
وي در ادامه اظهارات خود افزود: با توجه به آنکه ايران در بحث هسته اي کوتاه نيامد جنگ اقتصادي و دلار و ارز پيش کشيده شد.
دبيرکل جبهه حاميان ولايت به بحث دخالت هاي آمريکا در کشورها اشاره و تصريح کرد: دخالت آمريکا در کشورهاي منطقه به بهانه دست يابي به مناطق نفتي است؛ چراکه با دخالت در امور کشورها در صدد چپاولگري به منابع ارزشمند اين کشورها است.
صيامي بحث اصولگرايي و مجلس آتي را بسيار حساس دانست و ادامه داد: به گفته امام(ره) مجلس در رأس امور بوده و با توجه به اينکه مجلس شوراي اسلامي جايي است که توان بالا بردن زيرساخت ها و رشد اقتصادي کشور را دارد، بايد در معرفي بهترين کانديداها و معرفي اصلح ترين آنها به مردم کوشا بود.
وي در ادامه گفت: مجلس آتي بايد به گونه اي باشد تا 10 برابر از مجلس کنوني بهتر، فعال تر و پوياتر باشد و همچنين با توجه به اينکه جبهه ها و جريان هاي مختلف روي کار آمده است، بايد در غالب وحدت حرکت کرد.
دبيرکل جبهه حاميان ولايت مجلس را نيازمند کانديداهايي اصلح به دور از هر گونه دورويي دانست و اذعان داشت: مجلس نيازمند افرادي کارآمد است تا دولتي وامدار را شکل ندهد؛ چراکه مجلس آتي، دولت آتي را شکل داده پس همچنين بايد بتواند ايجاد تحول کند.
وي به بحث از خود گذشتگي اشاره کرد و گفت: هر کسي که عامل وحدت در بحث اصولگرايي است، اگر خود کانديد نشود حرکت به سمت وحدت زودتر انجام خواهد شد و در راستاي تقويت نظام حرکت خواهيم کرد.

* انتخابات، کشور را از هرگونه آفتي مصون مي دارد
براساس اين گزارش، شيخ الاسلام، مشاور لاريجاني از ديگر سخنرانان جلسه شب گذشته جبهه حاميان ولايت بود.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در نماز جمعه اخير گفت: انتخابات، کشورها را از هر گونه آفتي مصون مي دارند، لذا رأي ما در اين باره دشمن را مأيوس کرده و دوستان را اميدوارتر خواهد کرد؛ چراکه دشمن به انتخابات آتي چشم دوخته است.
شيخ الاسلام با اشاره به اينکه پايداري و ايستادگي مردم موجب پيروزي جمهوري اسلامي خواهد شد، اظهار داشت: اين پيروزي ها و اين مقاومت ها براي ملت اسلام موجب سرافرازي است.
مشاور لاريجاني با اشاره به اينکه انقلاب و جنگ را جوانان رقم زدند، تصريح کرد:‌ جوانان امروزي در کشورهاي اسلامي با شوق و ذوق به کشور ما نگاه مي کنند، مخصوصا به انتخابات آتي؛ چراکه سابقه انتخابات گذشته موجب شده غربي ها و دشمنان آن را به شدت فزاينده اي بزرگ کرده و مردم را نااميد سازند.
وي در پايان اظهارات خود افزود: بايد با حضور حداکثري و پرشور چشم‌دوختگان به انقلاب و نظام را مأيوس و دلسرد کرد.
گفتني است براساس اين گزارش، برخي از کانديداهاي مجلس آتي نيز در جلسه شب گذشته جبهه حاميان ولايت حضور داشتند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار