پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ارزيابي اش از شكست پرسپوليس مقابل تيم فجر شهيد سپاسي در هفته بيست و پنجم ليگ يازدهم گفت: بازي هجومي از هر دو تيم ديديم بازيكنان پرسپوليس به راحتي برد شيرين در نيمه اول را با باخت در پايان بازي عوض كردند و نتوانستند وضعيتشان را در جدول سرو سامان بدهند.

پايان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز بازي قدرتي و جنگنده اي را سرلوحه قرار دادند و با سه شوت از راه دور پرسپوليس را در آزادي شكست دادند.

رأفت در ادامه اظهار داشت: انگيزه بازيكنان فجر شهيد سپاسي نسبت به حريفشان بيشتر بود و بعد از زدن گل دوم به پرسپوليس عقب ننشستند و براي پيروزي جنگيدند.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره عملكرد ضعف حسين هوشيار در درون دروازه پرسپوليس بيان داشت: حسين هوشيار در بازي جام حذفي تيم سابقش شهرداري ياسوج با استقلال نشان داد كه شوت گير نيست، محمود ياوري سرمربي فجر شهيد سپاسي با داشتن ضعف هوشيار در شوت گيري به بازيكنانش گوشزد كرده بود كه براي بردن پرسپوليس بايد شوتهاي از راه دور بزنند و با اين ضربه توانستند سه امتياز بازي را كسب كنند.

وي درباره تعويض هاي دنيزلي تصريح كرد: هر سه تعويض دنيزلي سرمربي پرسپوليس براي نباختن مقابل فجر شهيدسپاسي خوب بود، غلامرضا رضايي پاس گل دوم را به محمد نوري داد و علي كريمي هم بعد از آمدنش به داخل زمين نبض بازي را در اختيار گرفت.

وي در ادامه تصريح كرد: تعويض هاي محمود ياوري سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي به خاطر حفظ نتيجه تساوي بود شكل بازي تيم فجر شهيد سپاسي براي نيافتن و كسب يك امتياز با ارزش مقابل پرسپوليس بود كه بر خلاف روند بازي توانستند گل پيروزي بخش را وارد دروازه پرسپوليس كنند.

وي درباره مشكلات تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ يازدهم گفت:‌ ساختار ضعيف تيم فوتبال پرسپوليس با تغيير و تحول در كادر فني هم درست نشده است و رويانيان مدير عامل پرسپوليس مي توانست به جاي آوردن دنيزلي با خريد چند بازيكن خوب كمبودهاي تيم را در چند پست جبران كند كه اينكار را ا نجام نداد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار