مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان كرمانشاه گفت: بيش از 25 هزار نفر به صورت مستقل پشتيبان و خوشه اي در طرح مشاغل خانگي شركت و نزد دستگاه هاي اجرايي ثبت نام كرده اند.

سهراب برانديشه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: طرح ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي با استقبال مردم مواجه شده است به طوري كه بيش از 25 هزار نفر به صورت مستقل ، پشتيبان و خوشه اي در اين طرح نزد دستگا هاي اجرايي ثبت نام كرده اند.

وي درادامه با اشاره به اينكه تا كنون پيش از 18 هزار 343 مجوز مشاغل خانگي د ر استان كرمانشاه صادر شده است تصريح كرد: ادارات و سازمان هاي صنعت ، معدن ، تجارت ، جهاد كشاورزي ،ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري فني و حرفه اي ، صندوق مهر امام رضا (ع) كميته امداد امام خميني (ره) فرهنگ و ارشاد بهزيستي ، بنياد شهيد و امور ايثارگران و امور زندانها كار رسيدگي به درخواست متقاضيان و مشاغل خانگي و صدور مجوزهاي لازم را برعهده دارند.

مدير كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي استان كرمانشاه خاطرنشان كرد : ميزان تسهيلات اختصاص يافته به طرح ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي 70 ميليارد تومان است و تا كنون تعدد 14 هزار و 274 طرح با اعتبار 67 ميليارد و 76 ميليون تومان به بانك هاي استان معرفي شده است.

درادامه رنجبر معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري كرمانشاه از راه اندازي كارگاه هاي جديد مركز شماره 2 فني و حرفه اي اين استان به مناسبت فرارسيدن ايام ... دهه فجر خبر داد و تاكيد كرد: با توجه به اهميت آموزش هاي فني و حرفه اي در دنياي امروز بي توجهي به اين آموزش ها موجب عقب ماندگي كشورها خواهد شد.

رنجبر با اشاره به اين كه نيروي انساني اصلي ترين و مهم ترين سرمايه هر كشور محسوب مي شود افزود: آموزش هاي فني و حرفه اي با تربيت نيروي كارآمد فاصله گرفتن از اشتغالزايي سطحي راه را براي ايجاد اشتغال پايدار و متوازن هموار خواهد كرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار