مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: اثر بیداری سرخ از تولیدات صدای مرکز چهارمحال و بختیاری در پنجمین دوره طرح ملی "بوی سیب" رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت الله رحیم زاده، اظهار داشت: بیداری سرخ با هدف تأثیر عاشورا در بیداری اسلامی به‌ویژه در جریان وقایع نهم دی سال 88 تولید شده است.

وی افزود: این اثر در بخش پادکست(رادیوی اینترنتی) طرح ملی "بوی سیب" که در قم برگزار شد، موفق شد از میان آثار رسیده به دبیرخانه این طرح ملی رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

رحیم زاده در ادامه از اجرای نمایش رادیویی روزگار اسفندیار از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز این استان خبر داد و گفت: این نمایش بخشی از رویدادها و وقایع روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری را انعکاس می‌دهد و همزمان با دهه فجر از رادیوی استان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: داستان روزگار اسفندیار ظلم و ستم کدخدا و فرمانده ژاندارمری به مردم در یکی از روستاهای استان را بیان می‌کند و در کنار آن زندگی طلبه جوانی که به خاطر فعالیت‌های انقلابی‌اش تحت تعقیب است و به منزل اسفندیار که فردی مؤمن و انقلابی است پناه می‌آورد و با کمک او در روند انقلاب فعالیت می‎‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش رادیویی در ایام الله دهه فجر در 9 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن مجیدی، نویسندگی زهرا حاجی زاده و بازیگرانی از جمله داریوش یوسف زاده، خدیجه علیزاده، حبیب صیادی، مصطفی عبدالمحمدی پخش می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.