فيلم هاي من هميشه به دور از حاشيه و جنجال بوده و فيلم بايد با آرامش و به دور از جنجال ها پاسخي به انتقادات مردم باشد.

رهبر قنبري کارگردان در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

با اشاره به احساس رضايت کامل مردم پس از تماشاي فيلم "روييدن در باد" در سي امين جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: فضاي جشنواره و نشست مطبوعاتي روييدن در باد فضايي آرام و به دور از هرگونه هيجان و بي حوصلگي سپري شد و همه چيز به مانند يک نسيم بر من گذشت و در اين جلسه اکثر منتقدين از اين فيلم اعلام رضايت کردند.

قنبري با اشاره به اينکه هميشه فيلم هاي من به دور از حاشيه و جنجال بوده است، اظهار داشت: من فيلمي براي جنجال نمي سازم فيلم بايد با آرامش و به دور از جنجال ها پاسخي براي انتقادات مردم باشد و کار فرهنگي بايد به نابساماني ها و پريشاني هاي مردم صورت خوش ببخشد.

وي تاکيد کرد: فيلم روييدن در باد تصاوير خوب وشاعرانه اي دارد که تماشاي آن براي هر تماشاگري لذت بخش است و خوشحالم که توانستم مخاطب را راضي کنم.

قنبري بيان کرد: محمد خزاعي با وجود توانائي هاي بالاي خود در تدبير راهکارهاي موثر و مديريت کيفي بر روي تمامي امور مطرح در حوزه هاي فرهنگي، در بخش بين الملل جشنواره فيلم فجر از دعوت افراد متبحر در حوزه فيلمسازي، غفلت کرده و درب هاي اين بخش از بزرگترين رويداد فرهنگي و سينمايي ايران را به روي افراد ناوارد و تا بخشي ناآشنا و با مباحث مطرح در حوزه هنر هفتم، گشوده است.

وي افزود: در بخش هاي داخلي نيز شاهد حضور بزرگان عرصه سينماي کشورمان نيستم.

قنبري با اشاره به قابليت هاي فيلم خود در بخش مسابقه جشنواره اظهار داشت: "روييدن در باد" قابليت هاي زيادي دارد و دريافت جايزه براي اين فيلم يکي از آرزوهاي من است.

وي خاطرنشان کرد: نکته حائز اهميت طراحي صحنه، طراحي گريم، و به خصوص فيلمبرداري قابل توجه روييدن در باد است که اميدوارم مورد توجه داوران قرار بگيرد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.