به مناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بيش از 400ويژه برنامه از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سراسر كشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، برگزاري نمايشگاه هاي صنايع دستي، مسابقات ورزشي و هنري، آيين هاي تجليل از هنرمندان، همايش هاي شعر و موسيقي، بازديد رايگان از موزه ها و كاخ موزه هاي سراسر كشور، ديدار با خانواده هاي معزز شهدا، غبار روبي و عطرافشاني مزار شهدا، توزيع اقلام و محصولات فرهنگي، برگزاري تورهاي رايگان، مسابقات قرآني و برگزاري نشست هاي تخصصي از جمله محورهاي ويژه برنامه هاي ستادي واستاني سازمان ميراث فرهنگي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي است.
براساس اين گزارش همزمان با سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از سوي ادارات كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تمامي استان ها برنامه غبار روبي و عطرافشاني مزار شهدا، ديدار از خانواده معظم شهدا، حضور گسترده در مراسم راهپيمايي 22 بهمن و توزيع اقلام و محصولات فرهنگي برگزار مي-شود.
هم چنین تجليل از فعالان عرصه ميراث فرهنگي و گردشگري و هنرمندان صنايع دستي، برگزاري مسابقات ورزشي و فرهنگي ويژه پرسنل سازمان در تمامي استان ها، برپايي نمايشگاه هاي صنايع-دستي، تجليل از همكاران نمونه ادارات كل و افتتاح پروژه هاي حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از جمله برنامه هاي مشترك ادارات كل سازمان در كل كشور است.
این گزارش می افزاید: در ايام دهه فجر بيش از 80 نمايشگاه هنرهاي سنتي، صنايع دستي، عكس و اسناد و كتاب، آثار تاريخي، آثار نسخ قرآني، اداوات نظامي، اشياي تاريخي، آثار نقاشي، ظروف و مجسمه در تهران و ساير استانها برپا گرديده كه به صورت رايگان در موزه ها و كاخ موزه ها پذيرايي هموطنان است./ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار